Споделени преживявания от курса „Програма за щастие“, който се проведе в Свиленград от 2 до 4 февруари с инстуктори Вера Янкова и Ивалина Кръстева-Недева:

Чрез курса се почувствах много спокойна, уравновесена и заредена.

    Анонимен

Благодаря. Както каза Вера, нещо се случи на този курс. „Извадихте“ от мен емоции, които бях забравила. Благодаря ви. Чувствах се страхотно след всеки ден, вярвам и че след днешния ще бъде така. Благодаря!

  Антония, 37 г.

Благодаря, че пред мен се откри един нов свят на възможности и зареждане с енергия. С удоволствие бих се включила отново. Благодаря.

  Деляна,  37 г.

В дните на курса получих помощта, от която се нуждаех. Беше много зареждащо и релаксиращо. Прекрасни учители!                                                                                                                                                                                                        Стефка, 67 г.

Изключително полезен, приятен и зареждащ с много емоции курс. Търсих спокойствие и уравновесеност и мисля, че го получих тук. Познавам Ивето отдавна, но тук я опознах още повече и мога да кажа в друга светлина. Благодарна съм, че успях да дойда.

Петя, 49 г.

Успокоение, релакс, сигурност за напред и надежда. Благодаря ви за различните чувства, които изпитах за тези 3 дни!

Aнонимен

Впечатлена съм от спокойствието и равновесието на учителите Ива и Вера. От духа ви. Радвам се, че станах част от вас.

    Анонимен

Благодарна съм от общуването с вас – Ива и Вера. Имате дар да зареждате хората с положителна емоция. Чудесни сте.

     Елена, 57 г.

êóðñ 13 ñíèìêà 2