Курсът Програма за Щастие продължава с пълна пара и през новата година, давайки на хората така нужната увереност и спокойствие, че могат да се справят с негативните емоции и проблемите, които имат в живота си. В основата на програмата стои знание за правилното дишане, което само по себе си представлява най-ефективния начин за справяне с напрежението и освобождаване от стреса на дълбоко ниво.

Замисляли ли сте се, че всяка емоция в тялото е свързана с определен ритъм на дишане? Колкото повече внимание започнем да обръщаме на дъха, толкова по-лесно ще става да контролираме себе си в стресовите и неприятни ситуации от ежедневието. Ползите от курса за тялото и ума са ∞ многобройни, както сами може да се уверите от обратната връзка на нашите страхотни курсисти:

♥ Споделени преживявания от Програма за Щастие в София  ♥

Курсът ми помогна да затвърдя знанията си, които имах за Сударшан крия. Успокои ме и ми даде мотивация да правя Крия и мeдитация редовно.

Иво Войнов

Впечатлението от курса е отлично. Надявам се техниките на дишане да ми окажат положително влияние върху здравето и психиката. Благодаря за добрата организация на водещите!

Боряна Николова

За мен курса Програма за щастие беше едно изключително приятно, полезно и вдъхновяващо изживяване. Чувствам се прекрасно!

Мария

Спокойствие. Преживях емоция и се изпълних с душевен мир.

Александра

Курсът ми помогна да осъзная, че е време за промяна, и че тя идва отвън навътре и обратното стига да осъзнаеш, че искаш да стартираш програмата. На този курс изметох силни емоции, които не съм и предполагала, че само чрез дишане могат да се случат.

Тина

Вдъхновяващо. Вълнуващо. Мотивиращо изживяване.

Виктория

Благодаря на водещия за споделената мъдрост. За втори път съм на този курс, но беше също така вълнуващ. Много ми хареса играта за спасителните островчета. Любима ми е играта с гледането в очите и приемането на отсрещния, както и играта с 8-те минути споделяне.

Йорданка

Много полезен за мен курс. Ще продължа с домашната практика. Ще участвам и в други курсове. Преживяването беше невероятно.

Оля Рангелова Никифорова