Споделени преживявания на участници в курса „Изкуството на тишината“, който се проведе от 22.02 до 26.02.2017г. на Павел баня

КурсИзкуството да живееш – част 2е програма, която отвежда участниците дълбоко в самите тях. Това е 5-дневен целодневен курс, който се провежда в хотел на живописно място сред природата. Ето какво споделиха нашите участници за своите преживявания:

„Колко прекрасно е човек да се обърне навътре. И цялото творение ти помага и напътства, дори и когато не виждаш знаците. Благодаря, че дойдох отново, уж случайно, след няколко години, а все едно за първи път, т. е. за парченце от Истината. Продължавай да прилагаш знанието в живота и ще ти се даде още. Благодаря!“, анонимно

Изкуството на тишината за мен беше празник на сблъсъци, те обаче бяха само в положителната част. Невероятно изживяване. Пожелавам го на всички. Аз съм кух и празен!“, Георги

„Уникален курс, чувствам се прекрасно!“, Никола Къртичев

„Беше вълшебно!“, Руми

„Курсът „Изкуството на тишината“ бе едно от най-хубавите преживявания в живота ми. Получих много ценни знания! Благодаря!“, Надя

„Много енергия, всякакъв вид емоции. Въпреки колебанията, които имах, накрая си казах: Пак ще го изкарам.“, Кирилка

„Благодаря, беше прекрасно изживяване!“, анонимно

„Трудно е да се облече в думи! Желая на всяко човешко същество да намери пътя към „Изкуството да живееш“. Вълшебно е!“, анонимно

„Разбрах по-истински, по-дълбоко не само значението на думата „празнуване“, а и това, как трябва да му се наслаждаваме. Огромно Благодаря!“, анонимно

„Отлична програма, прекрасно знание. Благодаря!“, анонимно

„В началото не ми хареса, исках да си тръгвам, но…след ден всичко се промени. Невероятно преживяване, прекрасен учител, невероятно обкръжение. Много, много съм доволна, че стигнах до края! Трябва повече хора да опитат :)“, анонимно

  • Смиреност!

  • Търпимост!

  • Любов!

Предизвикателство, което си заслужава да изживяваш винаги, когато имаш възможност.