Толкова вдъхновяващи и презареждащи са преживяванията, които споделиха участниците от летния лагер YES!. Тази година той се проведе от 26-ти юли до 1-ви август в почивна база “Родопи“, Старозагорски минерални бани. Може сам да се убедиш от думите на тийнейджърите в ефекта от програмата по време на лагера YES!.

Лагерът YES! дава възможност на младите участници да развият своите умения, да открият способности, за които не са подозирали и да се осмелят да мечтаят без граници. Да се борят за мечтите си и да знаят пътя, по който дори и най-невъзможните желания, стават от само себе си реалност. Фондация „Изкуството да живееш“ организира и други лагери и курсове през цялото време на годината, както за тийнейджъри, така и за по-малки участници като курса ART Excel. Лагерът YES! създава възможности за създаване на приятелства, за изживяване на различен опит. На лагера YES! участниците изживяха щастливи дни, защото бяха тук и сега, бяха зазимени за реалността, от която не спираха да се забавляват, както и да се поучават от постъпките си.

Летен лагер YES!, Стара Загора

Ето част от споделените искрени преживявания на участниците от летния лагер YES!:

Беше много хубаво. Научих се да бъда лидер и бях страхотен лидер. Забавлявах се на 100%. Бях заета през целия ден, но никога не лягах уморена. Лагерът YES! е незабравим.“, Лиляна, 18г., Свиленград

„Запознах се с невероятни хора, направих чудесни приятели. Престраших се да говоря пред хора и успях да говоря . Припомних си чувството за обич към хората.„, Атанас, 17г., Свиленград

Тези 6 дни и половина бяха страхотни. Запознах се с много различни хора. Отначало имах негативно мнение за няколко деца, но сега всички ми харесват адски много. Лагерът  YES! ми помогна да се отпусна и да говоря пред повече хора.“, Патрисия, 14г., Пловдив

„Отначало бях много скептично настроена, но после осъзнах, че е много хубаво. Не участвах във всички занимания, защото не обичам да се изявявам пред много хора. Лагерът YES! е супер хубав и много се забавлявах. Хората тук са уникални и всички ще ми липсват много. Тези 6 дни прекарани тук, с тези уникални хора, които те подкрепят на 100% бяха уникални.“, Елица, 15г., Пловдив

„Преди 2 години подред бях на езиков лагер. Тази година реших да пробвам нещо ново. Една госпожа от училище ни предложи и първоначало исках много, но приятелите ми се присмиваха, защото ще играя йога. След дълго реших да отида и с другите от Свиленград. В момента не съжалявам за това и другата година мисля пак да дойда. Поради причината, че това беше една изключителна седмица, запознах се с много хора от различни градове, изправих се пред един от най-големите ми страхове ( да изляза и да говоря пред много хора)… може би не съм дала 100%, но следващият път се надявам, че ще се справя. Благодаря на лагера YES! за прекрасната седмица и съжалявам за грознописа.“, Михаела, 14г., Свиленград

На този лагер научих много нови неща. Създадох нови приятелства, общувах и съм щастлив. Научих техники, които биха ми помогнали в живота. Научих се да съм по-отговорен за нещата, които правя  да не очаквам нещо в замяна. Усетих, че йогата и релаксациите са полезни, харесаха ми и смятам да ги използвам за себе си.“, Александър, 14г., София

Летен лагер Yes!

През тези 6 дни и половина се забавлявах изключително много, особено последната вечер.И въпреки че дойдох изключително скептично настроена, тук много ми хареса. Всички са изключителни, много забавни и въпреки че трябва да се опитаме да излезем от „златната среда” всички са толкова готини, че те предразполагат да ти е супер комфортно, дори когато не ти е. Този лагер също така много ми помогна да се отпусна, защото аз съм изключително затворен и срамежлив човек. И искам просто да кажа едно голямо БЛАГОДАРЯ! „, Карина, 16г., Свиленград

Този лагер беше едно уникално изживяване, изпълнено с много прекрасни емоции и интересни запознанства. Хареса ми това, че успях да преодолея страха си да говоря пред хора и, че опитах много нови неща.„, Цвета, 15г., София

„В началото на този лагер си мислех, че няма да ми бъде интересно, забавно или полезно. Но в последстие научих много неща, които смятам, че е ми бъдат много полезни за напред. Тук се забавлявах изключително много и ми беше много интересно. Много се радвам, че дойдох и още повече, че останах тук, защото се запознах с много интересни, забавни и уникални хора.“, Магдалена, 16г., Свиленград

Прекарах си страхотно на лагера. Игрите, нещата, които ни казахте и всички съвети, които ни дадохте ще са ми от полза. Запознах се с много различни хора и всеки от тях е индивидуален и готин. От вас научих, че за да имаш успех във всяко едно начинание е важно винаги да даваш 100% от себе си. Усещам промяната в себе си и я дължа изцяло на вас, защото ако не бях дошла нямаше да си тръгна презаредена и щастлива. Готова съм да променя много неща в себе си и да се запознавам с много нови хора, защото разбрах, че всеки ще ме научи на нещо. Благодаря ви за прекрасната, щастлива и забавна седмица.“, Калина, 16г., Свиленград

„Лагерът YES! за мен беше едно много приятно изживяване. Той ме научи на много, а най-важното беше, че станах по-позитивен, което бе нещо почти забравено през изминалата година (учебна). Трябваше да уча постояно заради изпити на края на втори срок. Напрежението, което въпреки че спадна заради приемането ми в желаното училище, направо изчезна по време на лагера, където напълно забравих за всякакви проблеми. Лагерът е много добре измислен и спред мен целите му са много хубави. Забавлявах се, не изпитвах почти никакви притеснения. Лагерът за мен беше едно много поучително и образователно място. Упражненията за дишане много ми помогнаха и смятам да ги изполЗвам и занапред. „, Павел, 14г., София