Курс Изкуството да живееш – част 1, премина успешно в още един български град – този път съвсем близо до морето, за което всички жадуваме в летните жеги. Курсът започна в Шумен точно преди 10 дни на 17-ти юни и продължи до 21-ви юни. Участвалите в курсовете на Фондация Изкуството да живееш горещо препоръчват това преживяване на своите близки и приятели, за което сърдечно БЛАГОДАРИМ! Вие сте важна част от нашата мисия за един изпълнен с мир и спокойствие свят!

Ето какво споделиха преминалите курса Изкуството да живееш – част 1 в Шумен:

Изключително добър, полезен, встъпително съвършен начин на живот/това бе курса за мен/. Урок знаен, но забравен от мен. Правим толкова полезни и не толкова полезни неща всеки ден, а забравяме че дишаме?

Курс Изкуството да живееш част 1 в Шумен

Много различни преживявания:

– почуствах релаксация

– умора, страх, вълнение

– радост, че се запознах с всички вас

– уплаши ме и ме шокира силата на това, което прави ума върху мен самата.

Но сега съм спокойна и уверена, че всичко в крайния момент се оправя и идва на място.

Приятно пътуване, което ще продължи цял живот.

Курс Изкуството да живееш част 1 Шумен

Смятам, че съм попаднала в точното време на точното място. За мен беше много интересно, много от нещата ги зная, но новото дишане и асаните ми харесаха. При изпълнението на асаните изпитвах физическа болка/от заболяванията, които имам, но много искам да възстановя гъвкавостта на тялото си и като цяло здравето си. Правя всичко с желание и удоволствие и целия курс беше за мен удоволствие и щастливо преживяване. Смятам, че това е крачка напред по пътя.

Положителни емоции, приятни, отпускане на напрежение. Първоначално страх. Полезни знания.

Преживяването беше уникално. Чувствата ми бяха смесени. В началото беше всичко неизвестно, неосъзнато, докато после стана целенасочено и много приятно.

Фондация Изкуството да живееш
http://www.artofliving.org/bg-bg