Програмата за щастие на фондация „Изкуството да живееш” (известна още като „Изкуството на дишането”) е изключително ефективен курс за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал. Уникална част от програмата е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията, паметта и подсилват имунната система.

Курсът също така включва основни принципи за пълноценен живот, както и индивидуални и групови процеси, които те предизвикват да погледнеш на живота от нова, по-светла и по-широка перспектива. Програма за щастие се провежда в над 150 страни, като над 30 милиони души са преживели ползите от нея, а по – долу може да прочете какво споделят участници в курса от 29.09 до 01.10 в Бизнес Парк, София.

Курс, включващ основополагащи истини, които са изразени по много достъпен и най-вече докосващ начин. Чрез практиките освобождаваш ума и тялото и си изцяло в настоящия момент. Курсът е един добър пример за себеразвитие и себепознание.  Благодаря!

Кристина Григорова, 32 г.

По време на курса „Програма за щастие“ се чувствах прекрасно, освободих ума си, отворих съзнанието си и поех по пътя на себепознаване. Усетих, че всичко около нас е любов и ние сме тук, за да даваме любовта си. Щастлива съм. Благодаря ви!

Боряна Стоянова, 30 г.

Радвам се, че присъствах на курса. Радвам се, че срещнах нови, позитивно настроени и щастливи хора. Радвам се, че усетих положителната енергия, от която имах нужда. Благодаря ви!

Яня Костова, 31 г.

Чувствам се вдъхновена (още след първия час) да съм постоянна с нещата, с които се захващам. И Лидия и Миро ми помогнаха да затвърдя знанието, че щастието е вътре в нас. Курсът ме зареди с много и то позитивна енергия, с надежда за хората и света, в който живеем. Благодарна съм, че бях с вас и че преживяхме това заедно.

Свилена, 29 г.

Много съм доволна от преживяването. Беше за кратко, но действа изключително зареждащо, пречистващо, тонизиращо и себе-осъзнаващо. Даде ми отговор на въпроси, които съм си задавала. Чувствам се балансирана и спокойна. Срещнах нови хора, изпитах приятни емоции и се насладих на момента тук и сега. Благодаря!

Биляна Божилова, 28 г.

Много полезно преживяване, което дава насоки и лесно приложими техники за ежедневна практика. Различно и вдъхновяващо.

Алжбета Стефанова, 30 г.

 

 

