7 курс ПЩ 13-15 юни17Споделени впечатления от „Програма за щастие“,  13-15 юни 2017, град Варна

Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град Варна от 13 до 15 юни, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Невероятен курс! За трети път съм на този курс, всеки път е различно и интересно!  Мислех, че дойде края на живота ми. Благодарение на техниката за дишане и Иван и Гюлназ, аз след това се почуствах много добре! Благодаря Ви!“, Марияна

„Много хубав курс, релаксиращ, чувствам се много щастлив тука в момента на курса. Не съм изпитвал толкова добре успокояваща техника и ще продължа да дишам и да се чувствам по този начин и ще продължа и другите курсове да ги изкарам и да видя как ще се чувствам.“, Красимир Александров

„ПОЛЕЗНО И ПРИЯТНО ПРЕКАРАНО ВРЕМЕ с чудесни и отдадени водещи!“, Никола

„Доволна съм от курса „Програма за щастие“, защото от 1-я ден усетих промяна(положителна) в себе си и смятам да бъда по-ентусиазирана.“, Елена

„Чувствам се част от божественото!“, Галина

„Хареса ми цялата приятелска и отпускаща обстановка! Цялото преживяване е необикновено и не може да се опише с думи. След изкарването му се чувстваш по спокоен и облекчен от напрежението и стреса натрупан през деня! Благодаря Ви!“, Ирина Табакова

„Курсът „Изкуството да живееш“ беше много добре организиран, проведен много добре. Водещите са много добри и земни хора. Аз се почуствах толкова щастлив както не е било отдавна! Благодаря че ви има!“, Живко

„Дойдох на курса „Програма за щастие“ с големи очаквания, но това което изживях при дихателните упражнения надмина всичките ми очаквания. Благодаря на себе си че направих първата крачка, която е най трудната най после направих нещо толкова полезно за себе си!“, Маргарита

„Курсът ми хареса, защото ме зарежда с много енергия и се чувствам много добре.“, Агнеса

„Много позитивен, зареждащ курс, много различни но забавни участници. Работеща дихателна техника.“, Ваня Димитрова

„Прекрасно зареждащо преживяване!“, Катя 

 

