Изкуството да живееш | Преживявания

Антистрес курсове за усъвършенстване на личността

Изкуството на тишината, Курс Изкуството да живееш, Фондация Изкуството да живееш, изкуството да живееш

Да се потопиш в тишината с „Изкуството на тишината“

Споделени преживявания на участници в курса Изкуството да живееш- част 2, проведен от 05-09 април2017 на Павел баня

КурсИзкуството да живееш – част 2е програма, която отвежда участниците дълбоко в самите тях. Това е 5-дневен целодневен курс, който се провежда в хотел на живописно място сред природата. Ето какво споделиха нашите участници за своите преживявания:

„Отдавна не съм била на по-прекрасно място – курса, хотела, хората, учителите! Всичко!“, анонимно

„Много съм впечатлена от обслужването, отношението, поведението. Храната беше прекрасна! Много е чисто, спокойно, удобно. За първи път съм в Павел баня. Много ми хареса всичко! Бъдете все така мили и учтиви!“,  М. Шишкова

„Впечатлена и доволна съм от курса „Изкуството на тишината„! Научих много и се надявам да съумея да го приложа в живота си. Благодарна съм на Сю за съветите и примерите, които сподели с нас! Благодаря за организацията!“, Десислава

„Предизвикателен, въодушевяващ, зареждащ курс!“, анонимно

„Зареждащо! Отваря надежди за по-добър живот занапред.“, Анонимно

„За мен курса „Изкуството на тишината“ беше едно наистина истинско приключение. Като дойдох мислих, че няма нещо, което може да ме изненада и съм подготвена за всичко, но сега разбирам, че едва сега започвам да откривам себе си и съм още в началото на пътя. Изключително преживяване! Ще дойда пак! Огромно благодаря!“, анонимно

One thought on “Да се потопиш в тишината с „Изкуството на тишината“

Вашият коментар

