Изкуството да живееш“ организира своя курс „Програма за щастие“ в град Русе от 16 до 18 януари, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкуството да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие

„Очакван курс, изпълнен с позитивна енергия.Неповторимо преживяване.“, Даниела

„Любов, всички хора сме едно!Обръщане към себе си, към това което наистина си.“, Светломир

„Курсът „Програма за щастие“ е училище за духовно развитие в себе си и в хората около себе си.“, Румяна Цветкова

„Радост, Любов, Вглъбяване в себе си!“, Вяра Коева

„Трансформация, Разцъфване, Прошка!“, Венета Великова

„Спокойствие и тишина.Нямам нужда от думи.Осъзнавам колко е лесно да си отворен към себе си и да приемаш другите без да ги съдиш. Всеки е тук със своята роля за моето израстване.“, Кристин

„Осъзнатост, Ново начало,Приемане.“, Румяна

„Преживях пътуване!“, Мариела

„Пътуване към нови неща, пътуване към щастието.По пътя срещнах много нови предизвикателства и се срещнах с нови хора! Благодаря! Смятам да продължа да пътувам.“, анонимно

„Посещавам курса „Изкуството да живееш“ за втори път и съм много щастлива и удовлетворена! Благодаря на организаторите, лекторката и на всички участници!“, Светла Дамянова

„Обогатяващо преживяване, изпълнено с любов, топлота и споделеност.Усещане за общност, близост и раздаване.Откриваш себе си и себе си, чрез другите.Благодаря!“, Илияна

„Ново, интересно, вълнуващо,специално, задълбочен, Благодаря!“, Вержиня

„Невероятно изживяване. Преоткрих нови възможности, срещнах чудесни хора.Благодаря ви!“, Антоанета

e7c7e723f69ffe523bda853f506c6985„Благодаря на всички, които организираха и проведоха курса „Програма за щастие„. Това за мен е една сбъдната мечта, която си бях планувала. Невероятно е усещането да чувстваш хората около теб равни, близки и на твоето ниво. Спокойствието и щастието, което носи като усещания в мен до сега не са били изживяване. Благодаря!“, Теодора

„За мен беше нещо уникално, научих много интересни неща, дано и друг път да имам възможност да присъствам на такова събитие.“, Виктория Хайробедян

„Благодаря на ръководството на курса „Изкуството да живееш„.Научих много нови неща, върху които не съм се замисляла досега забързана в живота.Много съм доволна за обучението, в което научих много за дишането и любовта.Обикновени неща, но в друг аспект.Ще се постарая да прилагам наученото в ежедневието.“, Иваничка Петрова

„Освобождаващо!Силно!Истинско!“, Миглена

„Мисля, че моят живот започва сега! Научих се на неща важни за нас и нашето съществуване, които преди това бях чела повърхностно и не бях вникнала добре в тях. „Мога да бъда“ и „Мога да бъда“. Не мога да опиша всичко-чувството е уникално, незабравимо и запомнящо се! Аз мога!“, Нели

„За мен курсът „Програма за щастие“ беше чудесен начин да изляза от зоната си на комфорт и да разширя зоната си на свобода.Благодаря ви А с практиките които ми дарихте ще продължа този процес и за напред.“, Ангел Колев

„За мен беше неочакван резултатът, които получих-имах болки в гърба, а след първата практика изчезнаха; също така умът ми „буйстваше“ много а сега е спокоен.Благодарна съм за преживяването и за предаденото ми знание!“, Анелия Дочева

„В момент на силно вълнение, чувствам много неща и дори съм объркана, но съм щастлива, че се докоснах до нещо толкова силно, истинско, неочаквано и преоткрих себе си. Благодаря на всички от „ Art of living” за това споделено щастие.“, Виргиния

„За мен курса беше много интересен с ново-научените техники. Радвам се на новите си познанства.Чувствам се по-спокоен, балансира и присъстващ тук и сега. Надявам се да съумея да запазя усещането си и в бъдеще.Определено ще препоръчам на познати.Огромни благодарности на фондацията и организаторите за този подарък.♥♥♥“, Михаил

„Аз карам курса за 2 ри път. Първият беше през Октомври с 36 участника и много ми харесаха знанията, дихателните практики, както и това че приготвяхме сами храната си, писахме на листчета какво хубаво сме видели в другите, разменяхме си подаръци и всичко това много ни сближи. За съжаление нищо от това не беше останало в този курс. Ако може да помислите върху това за следващите курсове които ще направите.Обичам ви!“, Антония Чепарова

„Изключително преживяване на духа! Невероятно пътуване към себе си! Безценни техники и уроци! И най-вече безкрайно отдадени учители и доброволци! Благодаря!“, Галина Петков

„Вяра и надежда за спасение, среща с позитивни, добронамерени, добри хора, вдъхновяващи примери за подражание.“, Павлинка

„Спокойствие , емоция, усмивки, приятелства, единство, летене, топлина.“, Марияна

„Вълнуващо, невероятно и дълбоко.Очарована съм от треньорите.Благодаря ви за знанието и практиките.“, Нели

„Зареждащо уникално преживяване среща със съмишленици източник на нови знания по пътя към себе си.“, Теодора

„Курсът „Програма за щастие“ ми помогна по-добре да се вгледам в себе си.Да осъзная заобикалящия ме свят още по-добре, да се доближа до себе си и до другите и до Бог чрез другите.“, Адриана Йорданова

„За мен това беше дългоочаквано събитие, което посрещнах с трепетно вълнение и интерес. Определено оправда очакванията ми и смятам да го повторя- вече даже нямам търпение.Благодаря!“, Гергана

Анонимни

  • Беше нещо ново за мен.Благодаря за преживяването. Успех!
  • За мен беше първоначален допир до ново учение.Благодаря!
  • Благодаря ви за: вдъхновението,любовта и спокойствието
  • Сега разбрах какво трябва да направя в живота си- давам любов за да получа любов
  • Курсът беше добро преживяване.Не практикувам, но занапред ще започна.Пожелавам на целия екип здраве и енергия за още курсове
  • В същност не очаквах да постигна или усетя нищо – просто още едно преживяване, но почувствах голяма благодат в приемането и съпричастността към всеки един човек и да обърна любовта си към другите е невероятно, а не само самоцелта към просветление.
  • Благодаря!
  • Странно-почувствах се смирена
  • С голяма благодарност за желанието, което изпълни живота ми за трансформация! Днес е моят нов живот!
