Впечатления и обратна връзка от Курс „Програма за щастие“ в Пловдив 27-29  януари, 2017г.:

„Изкуството да живееш“  отново организира своя курс „Програма за щастие“ в град Пловдив  от 27 до 29 януари, 2017 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ ни учи как да се справяме със стреса и как да развием напълно своя потенциал.

Уникална част от Програма за щастие е комплекс от йога позиции и дихателни техники, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Участниците в курса Изкусвото да живееш преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас вашите емоции на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Курсът „Програма за щастие“ ми хареса много.“, Татяна Бодрова

20170129_125551

„Хареса ми много. Много ми помогна да преодобея моите преживявания. Ще го препоръчам на приятели.“, Мария Бабаджанова

„Невероятно преживяване!“, Соня Драгоева

„Много ми хареса, научих неща, които ще ми бъдат полезни.Благодаря на водещите.“, Марин Христов

„Курсът „Изкуството да живееш“ ми донесе знание как да постигна вътрешен мир и усмивка.  Полезно и свързано с позитивни емоции.“, Пепа Драгоева

„Пожелавам любов и светлина! Благодаря!“, Павел Димитров

„Организацията и програмата за щастие бяха много премерени и интересни.“, Жанета Нанева

„Прекрасно прекарани три дни! Изпълних се с позитивна енергия. Благодаря, че организирахте и проведохте курса „Програма за щастие„.“, Добромир Алексов

„Много Ви благодаря! Беше чудесно!“, Георги Соколов

