Изкуството да живееш

Впечатления от курса Изкуството на медитацията в Плевен, 2-4 декември 2016

Фондация „Изкуството да живееш“, проведе курс Изкуството на медитацията с единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живеешКонстантин Драгов в град Плевен от 2 до 4 декември, 2016 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Изкуството на медитацията донесе незабравими емоции на участниците. Ето какво споделиха с нас в края на курса:

„Възстанових си връзката с Изкуството да живееш и Шри Шри Рави Шанкар. Ще се върна на пътеката и ще си правя редовно медитациите. Косьо направи добър курс и се почувства активизирането на хората. Така на повърхността излизат положителните човешки качества и потенциал за добри дела. Обществото ни има огромна нужда от събудените човешки добродетели повече от всякога.“, Руска

„Благодаря ти за усилието и старанието да ни направиш “грамотни” хора по отношение на най-ценното за хората – ЗДРАВЕТО. Чувствам се просветлена от наученото и ще се старая да го прилагам постоянно, за да има ефект. Курсът приключва на Св. Варвара – приемам го като знак!“, Галя Василева

„Това за мен е втори курс Изкуството на медитацията . След първия курс с мен се случиха много промени и на духовно и на физическо ниво. Хората ме срещаха и казваха “Какво се е случило с теб, ти сияеш, излъчваш спокойствие и много си отслабнала”. Така споделям моите преживявания от медитацията. На втория курс вече чух много неща, които не бях оценила през първия. Изясниха ми се много въпроси относно моите промени в живота. Огромни благодарности на Константин Драгов, на Теодора Иванова и на Геомил Георгиев и на целия екип на Изкуството да живееш за безусловната добронамереност и всеотдайност!“, Диляна

„Благодарности на Косьо за отделеното време, споделената мъдрост и знание, на което ни научи. Този курс Изкуството на медитацията е много полезен и трябва да достига до повече хора. Ще направя всичко възможно да го приложа в ежедневието си. Благодаря!“, Теодора

„Знание, което ме извисява духовно и ме прави осъзнат със заобикалящото!!! Ще предложа на близки и познати да преминат и споделят с техни близки и познати. Нека направим света ПО-ДОБЪР.“, Емо

„Времето прекарано в курса Изкуството на медитацията за мен беше полезно, ангажиращо и приятно. Това, което ме доведе в курса беше търсене на начин за преодоляване натрупания стрес от ежедневието. В курса намерих и получих много повече от това. Благодаря ви.“, анонимно

„Курсът Изкуството на медитацията е чудесен! Даде ми освен знание, също и практическо умение за подобряване на живота ми и за удовлетворяване на вечно търсещия ми ум. Отговорих си на много въпроси и затвърдих убеждението си, че силата е в нашия ум, като едно перпетуум мобиле. Трябва само да изберем правилните неща, за които да отдадем тази несекваща сила. Благодарна съм, че има хора като вас, че живота ме среща с такива хора като вас и искам и аз да стана част от вашето голямо семейство на обичащи и отдадени хора.“, Нина

„Благодарна съм за възможността да се включа в курса Изкуството на медитацията. Това е безценно преживяване. Отдавна медитирам, но с личната мантра за мен се отвори Портал и непозната Сила. Научих много нови неща и целият процес придоби ново осъзнаване. Благодаря!“, Детелина

„От курса Изкуството на медитацията научих нещо за правилното дишане и колко важно е то. Мисля, че всичко това ще бъде положително за мен и да промени моят живот към положително за напред.“, Анатоли

„Курсът Изкуството на медитацията с участието на Изкуството да живееш ми даде възможността и удоволствието да овладея системата да медитирам. По време на курса и след това се почувствах по-уверена, по-спокойна, и с повече енергия, готова да постигна моите лични планове. Почувствах и желание да помагам на другите хора в нужда. Прекрасно изживяване. Косьо притежава всички необходими качества да очарова, привлича и учи нови последователи и ученици. Успех на организацията в целите, които са си поставили. Огромна благодарност за тридневния семинар.“, Поля

„От курсът Изкуството на медитацията научих нещо ново и полезно. Мисля, че намерих част от себе си и отговор на въпроси. Благодаря ти Косьо за информацията, мантрата и енергията, която получих от теб. Приеми моята благодарност и Аз ти принадлежа. Надявам се и вярвам, че ще се организира още един курс Изкуството на медитацията в Плевен, за да го споделя и доведа мои близки приятели, за да се докоснат до това щастие и благодат. Пожелавам здраве и вдъхновение за теб и организацията ви. Казват, че когато помагаш на хората в нужда, ти вършиш работата на Господ и той ще намери начин да помогне на теб. Всички сме свързани и сме частици от Вселената.“, Ралица

„Благодаря за курса Изкуството на медитацията много. Дойдох малко на шега, но чувството сега е страхотно. Благодаря, ще практикувам медитация.“, Цветелина

„Благодаря Косьо!“, Ива

„Много съм удовлетворена от курса Изкуството на медитацията. Да си призная мислих, че няма какво да науча повече за медитацията, защото на теория/пък и на практика/ ми беше познато. Но тук много от въпросите, които имах получиха отговор. И добих увереност, че мога да я правя сама, без да се обвинявам дали я провеждам правилно. Получих наистина голямо удовлетворение и радост след проведения курс. Тук голямо значение имаше и самия учител Константин, който разбираемо с истински възторг, което ни зарази!, ни обясняваше, усмихнато, благо на всички техниката. Благодаря! Смятам, че ще мога да я приложа и ще се опитам да бъда полезна и на други!“, Мая

Предстоящи курсове „Изкуството на медитацията“, открий тук: Изкуството да живееш

