Фондация „Изкуството да живееш“, проведе курс Изкуството на медитацията с единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов в град Варна от 22 до 24 ноември, 2016 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Изкуството на медитацията донесе незабравими емоции на участниците. Ето какво споделиха с нас в края на курса:

„Трудно ми е да спра да мисля по време на медитация. Мислите не спират да минават и главата ми ще се „пръсне“. Спомням си мантрата, мислите прекъсват и после отново започват да текат. Като кодове от филма „Матрицата“. Не съм сигурна точно какво правя или дали изобщо правя нещо, но след медитация се чувствам добре.“,  Крис

„Доволна съм! По – уверена! Все още ми е трудно да медитирам, но съм убедена, че ще ми се получи. Ще присъствам и на следващия курс.“, Михаела

„Ценно знание, практическо приложение на медитацията за постигане на хармония, спокойствие и баланс в трудното, динамично ежедневие. Научих се да медитирам пълноценно, срещнах се с много нови хора. Чувствам се добре и пълноценен.“, Николай

„За мен беше много интересен курс. Никога не съм се задълбочавала, че бих могла и аз да медитирам. Беше първи курс и смятам да продължа. Благодаря на организаторите.“, Айше Кадир

„Страхотен курс!“, Ники

„Благодарна съм на съдбата, че имах възможността да посетя курса „Изкуството на медитацията“. Мисля, че ме вдъхнови за едно ново начало в живота ми! Благодаря с цялото си сърце! „, Нели

„Беше много ценно да получа лична мантра. Това ме накара да приема на сериозно медитивната практика и да се стремя към постоянство.“, Лилия Даскалова

„За втори път посещавам курса „Изкуството на медитацията“ и преживяването беше по – вълнуващо от 1-вия път. Получихме уникален дар – умението да медитираме. Благодаря!“, С.Лазарова

„Отдавна исках да се науча да медитирам. Чела съм как се случва и все пак това, което преживях не би могло да се предаде в книга или клип. Беше ми много комфортно и много тихо в душата, спокойно и светло.“, Василена Андонова

„Благодарна съм, че имах възможност да посетя курса „Изкуството на медитацията„. Макар, че бяха само 3 дни. ултра, мега, хипер, супер доволна съм. Много добре се чувствам по време на медитация. Благодаря!“, Даниела 

„Много ми беше интересно. Научих много неща за медитацията. Заредих се с положителна енергия.“, Абибе

„Благодаря за мантрата. Радвам се, че се запознах с Константин.“, Теодора

„Благодаря за прекрасното изживяване! Почувствах нещо ново, тайнствено и пречистващо! Медитацията ми до момента е съпроводена със силна болка в областта на подребрието. Надявам се, че това с практиката ще отшуми. Благодаря Ви още веднъж!“, Aнтонина Стоянова

Курсът по медитация е прекрасно преживяване. Учителят Константин Драгов ни предаде много мъдрост и положителна енергия. Щастлива съм, че присъствах на този невероятен курс.“, анонимно

„На този курс съм за втори път и се чувствам много по – добре и по – пълноценно от преди една година. Редовно медитирам и преживяванията ми са все по- истински и по резултатни. Почти виждам своето Аз, когато медитирам. Това което съм. Благодаря на Константин! Благодаря на Art of Living!“, Теменужка Л. Янчева

„Този курс ме научи да медитирам, нещо, което много пъти съм опитвала сама и ми припомни много забравени неща от мен, т.е. опресни ми знанията. „, Росица Пеева

„Срещата ми с Вас като учител, ме зареди с енергия. Лъчезарен, добронамерен и с успокояващ тон на предаване на информацията за нас. Аз като учител харесвам хората с такова излъчване. Позитивност, вдъхновяващ заряд за предстоящите дни с медитация.  Благодаря Ви!“, Красимира

