Споделени преживявания на участници в курс „Изкуството да живееш-Програма за щастие“, който се проведе от 25 до 27.11.2016г в Панагюрище

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Панагюрище от 25 до 27 ноември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„За мен курсът „Програма за щастие“ бе позитивен, зареждащ и ми даде знания, които търсех от доста време. Срещна ме със съмишленици и отвори пред мен нови хоризонти. Благодаря на Мирослав и Гинка и им казвам: „До нови срещи “.“, Нели Маринова, 36 г.

„Курсът „Програма за щастие“ се проведе в приятна обстановка. Запознах се с интересни хора и с учудване разбрах колко много хора желаят да извървят пътя към себе си. Нашият обучител Мирослав и асистентът му Гинка се постараха да обърнат лично внимание на всеки от групата. Благодаря им!“, Неделка Тютюнджиева, 49 г.

„Спокойна и топла атмосфера, нови знания, нови емоции. Отдавна търсех лична среща с хора, които разпространяват този тип знания. Благодарна съм за времето, прекарано с тях и с другите участници в курса. Благодаря! И бих дошла отново. Успех!“,  Лилия Захариева, 50 г.

„Чувствах, че имам нужда от това. Трябва да променя начина си на живот!!!“, Иван Шопов, 66 г.

„Беше едно вдъхновяващо преживяване!“, Христо Иванов, 74 г.

