Споделени менения и преживявания от курс „Програма за щастие”, проведен на 14 – 16.10.2016г. в гр. Търговище

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град  Търговище от 14 до 16 ноември, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Усетих промяна за добро в себе си висик тонус и енергия.Благодаря.Имам моите два часа ,които да отделя за себе си.“, Мелиха

„В курса „Програма за щастие„, който преживях, се запознах с изключително позитивно хора.Чувствам се много приятно.“, Георги

„Коляното ми мина.Благодарен съм.Чувствам се спокоен и релаксиран.“, Данчо

„Търсих спокойствие от напрегнатото ми ежедневие.Сега съм по спокоен.Благодаря.“, Боби

„Много съм доволна от участието си в курса „Програма за щастие„, който се проведе на 14.10 – 16.10.2016г. в град Търговище“, Йорданка

„Тук научих за човешкото тяло и колко важно е да се научим да дишаме правилно. Благодаря на моя учител Маруся, която ми помогна да овладея изкуството на дишането, и да бъда тук и сега на сто процента. Йога ми даде нова жизнена енергия. Заредих се с нови сили и желание за работа.Йога ми донесе успокоение и мир в душата. Постигането на хармония със себе си, околните и природата ми донесе щастие.“, анонимно

„Концентрация на ума, правилно дишане и медитация„, тез три основни неща на Йога промениха живота ми.“, анонимно

