Споделени впечатления на участници от курс „Програма за щастие”, Свиленград, 04.10-06.10.2016г.

Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Свиленград от 4 до 6 октомври, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

 „Курсът „Програма за щастие“ остави в мен незабравими преживявания. Накараме да усетя емоции – силни и непознати за мен до момента. Накара ме да се почувствам различно.По-уверена, по-освободена, по-пречистена и освежена. Затвърди у мен впечатления и мнения, изградени у мен от досегашния ми опит. Накара ме да продължа да вярвам в хората и в доброто у тях. С удоволствие ще го направя отново!“, анонимно

eodn-9-nieiea-2„Не очаквах това, което ми се случи на курса „Програма за щастие„. За мен той беше много вълнуващ и ползотворен, много зареждащ. Научих нови неща, които да прилагам по-нататък в живота си. Инструкторката е много позитивна и лъчезарна. За мен курсът беше едно много хубаво преживяване и удоволствие.“, Таня – 35г.

„Прекрасни впечатления! Съживителни дихателни техники, успокоителни медитационни процеси, разтягащи, раздвижващи асани…. И всичко това, благодарение на прекрасния ни учител. Благодаря ти, Ивче!“, анонимно

„Благодарна съм, че имах възможността да бъда част от курса „Програма за щастие“ с тези прекрасни хора. Чувствам се прекрасно, заредена само с положителни емоции и научила много нови и духовни неща.“,  Ваня – 40г.

