Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Плевен от 7 до 9 октомври, 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Невероятно, неочаквано, спокойно, одухотворяващо, проясняващо, систематизиращо. Всичко, което бе хаос като живот, отношения и т.н. бе прояснено от курса „Програма за щастие“ и наредено като пъзел.“, Малина, 50 г.

„Невероятно приятно преживяване както по отношение на практиката, така и по отношение на инструктора. Надявам се на нови срещи.“, Георги, 50 г.obshta_2

„В курса „Програма за щастие“ дойдох с въпроси и очаквания – за мен, за здравето и за бъдещето. Научих ценни неща и сега се чувствам ценна и обогатена и замислена. Разбрах, че съм намерила правилният път и се надявам да вървя по него, защото знам, че ще получавам страхотни ситуации и хора. Вярвам, че вече съм по-осъзната и ще се справям по-лесно с трудни ситуации. Теди Иванова се справи страхотно като водеща на курса. Даде ни страхотно много информация. Благодаря ви, че ми посочихте посоката и пътя. Бъдете благословени.“, Ралица Георгиева, 40 г.

obshta_1

„Признавам, че отидох с известни съмнения на курса „Изкуството да живееш„. Но още първия ден ми стана интересно и накрая, когато свърши – малко тъжно, защото свикнах с Теди и хората от групата. Благодаря на Теди, че беше така изчерпателна с нас и специално на мен ми отвори очите за доста неща за живота.“, Анатоли, 41 г.

„Благодаря за научените работещи техники за справяне с трудностите, стреса и влиящи на здравето. Намерих контакти с позитивни хора, които опознах. Щастлива съм да получа цялата мъдрост, натрупана и запазена от векове и обобщена (адаптирана) към нашия съвременен начин на живот.

Благодарности към прекрасния екип на Art of living България и по-конкретно на Гео, Теди и Косьо.“„ Диляна, 41 г.

„Интересно, полезно, забавно, вдъхновяващо, сплотяващо събитие, което стимулира по-нататъшното духовно израстване. Благодарности към Теди!“, Светлана, 51 г.

„Прекрасен курс във всяко отношение – и за здраве, и за духовно израстване. Пълен релакс и удоволствие от тези 3 дни и общуването с Теодора Иванова. Научихме много нови моменти за живота и то за да го живеем в щастие. Благодаря!!!“, Мария, 67 г.

„Курсът „Програма за щастие“ за мен беше едно много приятно, позитивно изживяване, което ми предостави нови знания, а и познанства с много интересни хора.

Теди, благодаря ти за отделеното време, информация и енергия! Продължавай да се занимаваш с това и да вдъхновяваш хората.“, Теодора, 34 г.

„Радвам се, че изкарах този курс. Това, което очаквах, се случи и ефектът беше много бърз. Доволен съм много.“, Даниел, 35 г.

„Изключително съм удовлетворена от курса. Научих базисно важни неща за живота! Благодарим на водещия на курса, Теди, за нейната всеотдайност!“, Ралица Вълчанова, 46 г.

