Фондация„Изкуството да живееш“ проведе своя курс „Програма за щастие“ в град Русе от 30 юни до 04 юли , 2016 година. Програмата за щастие на „Изкуството да живееш“ подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Вълшебно пътешествие към себе си. Най-ценните и търсени неща са толкова простички и са в сърцата ни.“, Искрена, 42г.

„Чувствам се променена и заредена с голямото изкуство да живееш! Заредена с положителна енергия и променена.“, Силвия, 49г.

„Курсът „Програма за щастие“ е дар!“, Ивелина, 29г.

„Благодарна съм, че посетих курса „Програма за щастие„. Разбрах за себе си някои неща. Щастлива си отивам!“, анонимно

%d0%bf%d1%89-%d0%bd%d0%b4%d0%ba-16-18-09-16-pic

„Аз съм много впечатлена от курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие„, защото всички си тръгваме с големи усмивки, с много доброта и заредени с положителни енергия.“, Светла

„Впечатлена съм от влиянието на курса върху мен. Чувствам се по-уверена, по-спокойна и пълноценна. Имах нужда от точно това знание! Благодаря!“, Силвия, 41г.

„Вдъхновяващо, щастливо, беше невероятно, забавно и интересно.“, Теодора, 31г.

„Изпълнена с любов, осъзната, щастлива! Курсът „Програма за щастие“ ми помогна да погледна живота, тялото си, приятелите, неприятелите с други очи. Даде ми спокойно да посрещам неприятните неща.“, Катя Г.

„За мен този курс беше чудесно преживяване и ме зареди с голям положителен заряд да реализирам това, за което отдавна мечтая. Получих енергията, с която ще го направя. Страхотно беше.“, Нели К., 41г.

„Щастлива съм, че ви срещнах! Благодаря!“, Стоянка В., 51г.

„Заредена съм с много положителна енергия, любов, чувствах се прекрасно през целия курс, за втори път го посещавам и ще продължа да ходя на всички мероприятия. „, Петя Г., 44г.

„Промени ми се начина на мислене. Започнах да приемам хората такива каквито са. Станах по-спокойна и щастлива.“, Веселина Т., 42г.

„Научих как да съм по-спокойна, практики за дишането, изключително важни за здравето ми, как за показвам любовта си към хората.“, Гицка И., 55г.

„Обичам този курс! Зареждащ, разширяващ, любвеобилен, обединяващ.“, Гергана М.

„Курсът „Изкуството да живееш“  постига целта си да помага на хората да преодолеят задръжките си и да се свързват с любов и приемане. Средствата за това са простички и въздействието им е неусетно. Радвам се, че срещам все повече човеци, които са открити и добронамерени един към друг. В днешния свят приемането един от най-прекрасните изрази на любовта. Радвам се, че го преживях.“, Елеонора Т., 40г.

