Фондация„Изкуството да живееш“  проведе своя курс „Програма за щастие“  в град Русе през месец април 2016 година„Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

По време на курса участниците преживяха различни емоции и научиха много неща за себе си. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Изживяването по време на курса „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е неописуемо!!! Всеки път е различно…Благодаря за ПРИКЛЮЧЕНИЕТО!!!“, Иванка Георгиева

„Най-прекрасното изживяване, което съм имала от много време насам! Благодаря на Гео за удивителният ентусиазъм, който притежава и на участниците, с които съприживяхме цялото това чудо! След курса „Програма за щастие“ се чувствам свободна в себе си и със себе си. Усещам се изпълнена с живот във всяка фибра от моето същество. Нещата и света около мен ми се струват по-ясни и ярки! Смятам да продължавам по този път на ЩАСТИЕ !!!!“, Галина Петкова

„Това е курс, който ти дава дори тогава, когато си мислиш че си пълен. За големите неща с прости думи, за големите блокажи в нас с елементарни примери и решения и най-вече Дишането- достъпно и леко ! Думата Благодаря е малка за изрзяване на чувствата и емоцията от преживяното с групата и енергията и отдадеността на водещия.“, Светлана Динева

„Това е четвърти курс на фондация „Изкуството да живееш“,  в който участвам от ноември 2015 досега. Първият – ми посочи врата, през която трябва да вляза и да живея на ново и различно, при втория курс – част 2 , влязох през врата, при третия Медитацията поех пътя, а този – този ми даде такъв тласък, че вече подтичвам. Благодаря Гео, благодаря и на всички дейно участващи в този курс. При следващия курс,сигурно ще летя.“, Ник Габровски

„С груповата динамика и техника курсът „Изкуството да живееш“ допринесе да синхронизирам в мой ритъм, своите приоритети спрямо тялото, чувствата, мислите, речта и поведението ми. Още повече преосмислих колко правилна посока съм поела! Смисълът на Живота е любовта и мира! Правото да живея свободно(което означава отговорно). С уникалната философия и техника от програмата „Изкуството да живееш“ и Гуру Джи , търпението и грижовната отдаденост на Гео да сподели тооооолкова знания, за мен беше преживяване на част от нещо глобално и ценно, вдъхновено само от един човек – Шри Шри Рави Шанкар. Мой избор е да се ангажирам, участвам и динамично да присъствам на 100%. Познавам мисията на сърцето си и служа на хората с любов, творчество и дисциплина. Ще ползвам този личен инструмент, като подарък за намаляваме на стреса ми и „бонус от серотонин и окситоцин “ чрез бастрика и Сударшан крия. За мен любовта е начин на живот и с приятели по пътя ми, това мое личностно израстване е истинско удовлетворително приключение, което ще споделям и с другите. Благодаря за възможността на фондацията и на всички любящи хора от екипа на участието. Създаваме с толкова любов и хуманност. Чувствам се“ част“ и“ цяло“, от нещо толкова мащабно, за което мечтая от дете: Да бъда това , което искам да виждам във света!Отивам да дишам, да творя и празнувам Живота! До скоро и с благодарност. „Кремена Чорбаджийска

