Фондация „Изкуството да живееш“, проведе курс Изкуството на медитацията с единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов в град Ловеч от 19 до 21 февруари, 2016 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Изкуството на медитацията донесе незабравими емоции на участниците, които споделиха с нас в края на курса:

Медитацията ми се отрази идеално, чувствам се съвсем различно, т.е. по-спокойна и с надежда да се справя с належащите  задачи и проблеми.Най-вече се надявам да превъзмогна порока-пушене,благодарение на постоянната медитация.“

„Курсът „Изкуството на медитацията“ ми даде много сили и оптимизъм да се замисля за това как живеем и как трябва да обръщам внимание надребните и много ценни неща.“

„Страхотен курс! Помогна ми да осъзная,колко съм загубила от това,че не си правя практиките ежедневно.Сега реших това да се промени.Всичко зависи от нас.“

„На мен курса по медитация ми даде чисто практически познания за техниката на медитация. Благодарна съм за детайлните пояснения,които съм търсила,но информацията е била обща и недостатъчна в останалите книги и интернет.За мен курса даде нови запознанства с хора,които имат подобни на мен интереси,които са позитивно настроени.Благодаря за всичко!“

„ За мен курсът беше интересен, по неочакван начин и спокоен.“

„Удовлетворяващо повторение на курса,което даде отговор на всички неотговорени от първия курс въпроси.Благодаря!“

„Получих информация за медитацията-как,кога,къде и така нататък как се прави.Получих личната си мантра.Благодаря на Константин Драгов за знанията,които получих!“

„Помогна ми да осъзная себе си !“

„Получих релакс,зареждане с положителни мисли и освобождаване от стрес.“

