Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в София от 22 до 24 януари, 2016 година.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш  Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

„Получих от курса „Изкуството на медитацията“ всичко, от което имах нужда. Изпитвам благодарност към всички, които ми дадоха възможността да изпитам тези емоции. Всеки има нужда да се освободи от всекидневния стрес и да се почувства истински щастлив и свободен! Благодаря! Обичам ви!“Елена Желева

Курсът на „Изкуството да живееш“ е едно невероятно изживяване, което ти помага да навлезеш дълбоко в себе си, да релаксираш, да се заредиш с необходимата енергия.“, Ралица

„Удовлетворение, спокоен ум, радост, зареждане – това са усещанията, които чувствам по време на курса „Изкуството на медитацията“. Благодарна съм за това, че бях част от курса. Благодаря ви!

„Благодаря за прекрасния курс на фондация „Изкуството да живееш“, за това, което научих за себе си и новото знание, което ми беше дадено. Чувствам се повече щастлива, изпълнена с увереност, спокойствие, благодарност, любов към себе си и любов към околните.“, анонимно

„Благодарности за курса „Изкуството на медитацията“! Инструкторът беше много непринуден, говореше достъпно за аудиторията. Научих доста интересни неща, приложими в ежедневния живот.“, анонимно

„Много необичайно преживяване. В очакване на резултатите съм. Благодаря на Константин за интересното и забавно предаване на сериозните неща от живота.“, анонимно

„Благодарна, вдъхновена и заредена с много положителна енергия! Благодаря за възможността и преживяването! Курсът „Изкуството на медитацията“ за мен е едно красиво начало  за вечно щастие!“, анонимно

„Благодарен съм за възможността да участвам в курса на Изкуството да живееш. Напълно удовлетвори очакванията ми! „, Драган

„Полезен, същевременно практичен. Със сигурност полага основи за нещо положително в индивидуалното развитие на всеки от нас.“, анонимно

„Всичко беше супер, важно е да си щастлив и да даваш щастие  и на другите хора около теб. Дано има повече такива мероприятия и за в бъдеще, където хората да се чувстват добре и да правят добро. „, Даниел Колов

„Научих много неща за човешкия ум и съзнанието, което ми помогна да разбера себе си и да се доближа до духовното в себе си и да продължавам да към осъзнаване и просветление.“,  Хриси

Курсът на „Изкуството да живееш“ беше много добър, трябва само практика сега. Смятам, че всеки човек заслужава да се научи да медитира и да бъде щастлив! Благодаря! „,  Мария Василева

„Курсът „Изкуството на медитацията“ накара съзнанието ми да се отвори за радостите в живота и насочи вниманието  ми навътре към себе си. Вече планирам участие в основния курс, детокс на физическо и емоционално ниво. Благодаря!“, анонимно

„Получих нещо изключително ценно за мен, научих мъдрости за по-балансиран живот. Благодаря, че ви има.“, Мариана

„Чувствам се заредена с позитивна енергия. Получих спокойствието, което търсих и съм оптимистично настроена към живота.“, анонимно

„Останах изключително доволна от курса „Изкуството на медитацията“. Получих изчерпателна информация и бях с лекота, която не чаквах, поведена към техниките на медитирането. Инструкторът беше с много добър подход и запомнящо се позитивно  излъчване и отношение, което определено ме предразположи още повече. Благодаря!“, Петранка Ненчева

„Курсът „Изкуството на медитацията“ беше преживяване, което всеки човек през живота си трябва да се изживее. Определено беше ползотворен. Може би единствената ми забележка е, че беше прекалено кратък. Може би защото го свързвам с програма за щастие, а там времето беше достатъчно да научи всичко в детайл. Но много често, какво в случая, кратките курсове са най-приятни и изпълнени със силни емоции. Най-силно като усещане беше получаването на мантрата.“, анонимно

