IMG_0035

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в Свиленград  от 1 до 3 декември, 2015 година.

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

„Преживяването за мен е като отваряне на нова страница от интересна книга, която ме кара да се чувствам по щастлива и добра.“, Соня Апостолова

„Моето преживяване беше едно уникално преживяване, като едно вълшебство и дошло в точния момент в моят живот.Още от първата среща с учителят К. Драгов, аз усетих прилив на енергия усещам лека промяна след курса „Изкуството на медитацията“, в начина на мислене и се чувствам много положително настроена. Искам да изкажа благодарности към учителя  за мантрата и за прекрасните преживявания  в този курс. Ще чакаме с нетърпение пак да дойде в нашия град. Оценявам курса  с 6.“, Венелина

Изкуството на медитация ме зареди с повече вяра в това, което правя и израствам напред. Усещането е невероятно. Оценка 6.“,     Дима Андонова Софронова

 

„За мен този курс на „Изкуството да живееш“ беше едно незабравимо преживяване. Промени начина ми на мислене и начина на живот, медитацията ще се превърне в част от живота ми и се надявам да стана по добър човек.  Отличен 6.“, Янка

„Щастлива съм, че изкарах курса „Изкуството на Медитацията”. Това е пълноценно  използвано време. Доволна съм много. Помага ми бързо да се отпускам чрез личната мантра.“,  Елена Добрева

„Курсът „Изкуството на медитацията“ е страхотен. Аз лично имах нужда точно от тази енергия на спокоен ум. Благодарна съм, че съм тук и ще продължавам да вървя по пътя на себепознанието. Благодаря и на страхотният ни инструктор Константин Драгов. Оценка 6.

„Курсът по медитацията на Изкуството да живееш ми помогна да разбера по – добре самата медитация и ми помогна да навлизам в по – дълбока медитация. Научих ценни неща и най – вече си припомних колко е важно човек да се обича и цени най –  вече от всичко останало. Благодаря ти!“, анонимно

„Новите умения, които придобих на курса ме накараха да усетя умиротвореност и одухотвореност. Енергията, която усетих беше изключително силна и зареждаща. Курсът „Изкуството на медитацията“ беше изключително интересен и полезен и събуди желанието ми за повече знания и умения. Благодаря  на Константин!“, анонимно

 

 

