2015-12-14-3648

Фондация„Изкуството да живееш“  проведе за пореден път своя курс „Програма за щастие“  в град Русе през  декември,  2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма, която подпомага справянето със стреса и развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много различни неща за себе си и своя живот. За нас емоциите на участниците са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

„Изживях нещо невероятно и отдавна търсено преживяване. Смятам, че курсът „Изкуството да живееш“ ще остави трайна следа в мен. Аз просто съм различна! Дойдох без никакви очаквания, а си тръгвам с много!! Със сигурност ще изкарам и други курсове. Вижданията ми за много неща се промениха, а други затвърдиха! Прекрасно изживяване!“, Юлиана, 32г.

„Уникален курс. Преживях едни емоционални и духовни преживявания по време на Програма за щастие. Почувствах се жива и ползотворна.“, Пламена Ангелова

„Едно неочаквано емоционално преживяване. Знак. Надежда. Спокойна увереност.“, анонимно

„Невероятно преживяване! Направи ежедневието ни цветно и красиво, зареди ме с емоция и хармония.“, Илияна

„Разширява и отваря за любов.“, анонимно

Изкуството да живееш –курса воден от Гео, за мен беше едно уникално преживяване. Научих толкова много за живота и хората! Благодарна съм, че те има.“, анонимно

„Уникално преживяване е курса  Изкуството да живееш. Съпричастен с цялата група. Принадлежност към всички.  Любов и внимание. Дихателните техники са много мощни и изчистващи.“, анонимно

„Невероятно преживяване, изпълнено с много емоции. Научих се да съм по-добра и че всички хора сме равни. Всички трябва да си помагаме! Да се усмихваме и обичаме!“, Пламена Иванова

„Много, много зареждащо!“,  Юлиан Симеонов

