12291165_10206131288935035_5833618645984001478_o

Споделени преживявания на участници в курса Изкуството на тишината – част 2, проведен в  Павел баня от 18.11 до 22.11 2015 г.

Изкуството на тишината е програма, която ни отвежда дълбоко в същността ни. Често се случва да се върнем от почивка още по-изтощени и нуждаещи се от още почивни дни. Изкуството да живееш – част 2 е почивка в истинския смисъл на думата, от която човек се завръща отпочинал физически и психически, изпълнен с енергия и подмладен. Или както Шри Шри Рави Шанкар, основател на фондация Изкуството да живееш, сам обяснява: „Чрез този курс се променя нервната система, мисленето се прояснява, сърцето се отваря и силата бликва.“

„Благодаря на Роберто и на организаторите за чудесните емоции, с които ме дариха на курса „Изкуството да живееш – част 2“. Заредих  се с енергия от медитациите и прекрасните хора. Почувствах прилив на сила, душевен мир и светлина.“, Ивелина

„Курсът „Изкуството да живееш“ – част 2 е магия, красота и път, по който вървя с вашата светлина и любов. Обичам ви.“, анонимно

„Курсът „Изкуството на тишината“ е благословия, начин да украсим живота си, начин да се осъзнаем и да помогнем на другите, после на себе си, да видим хоризонта на мечтите си и да полетим с тях – всички заедно!“, Кирил Иванов

„Беше прекрасно и зареждащо! За мен курсът „Изкуството да живееш“ се превърна в един двоен празник – невероятното водене от великолепния учител и поздравленията за рождения ми ден от вас скъпи приятели, а и от самия Роберто. Организацията е превъзходна – на върховно ниво. Тръгвам си с чувството за едно невероятно и вълнуващо изживяване – дай боже всекиму! Благодаря!“, Иван

„След курс 1 и 2 живея нов живот. Дойдох на този курс за да се заредя с енергия. А в процесите на курса „Изкуството на тишината“ открих пътя към сърцето си. Припомних си, че сме едно, всички заедно. Срещнах прекрасни хора. Видях как в последният ден на лицата на всички имаше усмивки.Прекрасно преживяване.“, Андрей

„Изживяването с Роберто беше уникално! За втори път съм на второ ниво, но тук се чувствам като у дома. Благодаря на всички, които организираха този семинар!“, анонимно

„Прекрасен учител, прекрасни хора и едно голямо изживяване.“, Пламен

„Много съм щастлива, че съм на курса „Изкуството на тишината“ . Чувствам се невероятно – доволна от всичко  /храна, обноски, учтивост/ Нямам забележки. Благодаря!“, Наталия

„Хотелът е невероятен, има страхотна гледка и природа около него. Всичко е много чисто и подредено в страхотна хармония. Енергията е много добра и ще се радвам пак да го посетя.Благодаря за уникалното преживяване.“, анонимно

„Поредната ми тишина и не последната. Беше ми трудно, много трудно. Диапазонът от емоциите беше голям – от радост до дълбока мъка, от Рая до Ада. Откривах себе си и  се губех. Но се слях с Всемира, открих, че сме едно. Намерих пътеката и сега ще си вървя.Благодаря! Обичам ви!“< Деница

„Благодаря Роберто! Курсът „Изкуството да живееш“, част 2 беше уникален, но това за мен не е изненада, щом ти си тук. Едно голямо сърдечно Благодаря!“, Виолета

„Дълбоко осъзнаване на състояния, които ми беше трудно досега да осъзная. Благодаря – отивам си заредена за още големи прозрения в духовния ми път.“, Славка Сапунджиева

„Много силна енергия. Прилив на любов от вън и от вътре на вън. Добро знание.“, Мариян Димитров

„Благодаря на всички за ентусиазма и за енергията. Всяко едно нещо в курса, всеки процес, всяка дейност имаше много специално и съществено място за да се случи това невероятно, човешко и истинско преживяване!“, анонимно

„Бомба от позитивизъм, радост, щастие, знание, мъдрост.Благодаря!“, Деси Владовска

„Благодаря за всичко и на всички, които организираха и присъстваха на тишината! Искам още, още…… тишини и срещи.“, Николина

„Невероятно! Дойдох с много притеснения и тъга. Нямах сили да се зарадвам и да се усмихна, ноо… стига а… аз съм само на 19. Не бива така да е! Курсът „Изкуството на тишината“ ме накара да се наместя в кожата си, да обърна внимание лично на мен и наистина много ми помогна! Сърдечно благодаря на всички.“, Марина

„Благодаря, че успях да се почувствам толкова спокойна, толкова уравновесена, толкова щастлива.“, Атанаска

„Благодаря за тишината. Почувствах се като птица, минах през много турболенции, болки, мозъкът ми пропускаше като добре трениран кон. Сега съм лека като перо. Нямам търпение да запиша следваща тишина!Благодаря“, Анита

 

