IMG_3910

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците във Велико Търново.

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов. Ето какво споделиха нашите участници в края на курса:

„В дните на курса на фондация „Изкуството да живееш“ се чувствах по-спокойна и заредена с енергия. Лошите мисли не се загнездваха в съзнанието ми, а лесно можех да се отърся от тях. Напрежението и притеснението намаляха. Надявам се да съм постоянна, да продължавам да медитирам и да ставам все по-спокойна.“, Нели Паунова

„Преживяването ми беше витално. Малко мъчително, малко отрезвяващо, отчасти опознаващо.  Благодаря!“, Тея

„Незабравимо преживяване! Благодарение на този курс на „Изкуството да живееш“ се надявам да променя мисленето си в положителна посока. Сърдечно благодаря на инструктора! Да е жив и здрав, и дълго време да води курсове.“, анонимно

„Както всеки курс, така и този, най-важното е водещият да „докосва“ присъстващите. Имахме шанс да бъдем с невероятно обаятелен и по „детски“ чист преподавател, който ни затвърди знанието, че най-обикновените неща са най-истински.  Благодаря!“, анонимно

„Курсът „Изкуството на медитацията“ беше за мен нещо ново и приятно! Смятам, че ще ме направи по-щастлива.  Благодаря!“, анонимно

„Почувствах се доволна и щастлива, че получих знания за медитацията на курса на фондация „Изкуството да живееш“, която ме направи спокойна и уравновесена.“, Д.В.

„Благодаря на фондация „Изкуството да живееш“ за прекрасния курс по медитация. Помогна ми да се развия духовно и да навляза навътре в моя „Аз“.“, анонимно

„Научих как да съм Никой поне за 20 минути. Опознах себе си или по-скоро направих няколко стъпки в тази посока.“, анонимно

„Смятам, че ползата от курса по Медитация ще предстои. Зареди ме положително и смятам да продължа напред!“, анонимно

„Приятно, отморяващо, умиротворяващо, енергизиращо, носещо наслада, съпреживяно с добър инструктор занимание.“

 

 

