Изкуството на медитацията

Курсът Изкуството на медитацията на фондация „Изкуството да живееш“, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов донесе незабравими емоции на участниците в град Шумен.

Медитацията е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов.

Вашите емоции са важни за нас – виж какво ни споделиха и самите участници след курса Изкуството на медитацията:

„Винаги получавам това, което трябва. Благодаря за мантрата, благодаря на курса „Изкуството на медитацията“ на фондация „Изкуството да живееш“. Емоцията не е емоция. Спокойствие, равновесие, баланс. Кое е нищото и всичкото. Това съм аз. Благодаря.“, Ивелина

„Курсът по медитация на „Изкуството да живееш“ за мен бе много полезен и ползотворен. Благодаря!! И в бездействието има действие…. изчистващо и зареждащо.“, анонимно

„Изненадана съм колко е простичка техниката- нещо, което най-много ми допада при всеки курс, който съм карала към фондация „Изкуството да живееш“.“, Таня

„Много позитивни и спокойни моменти по време на курса на „Изкуството да живееш“ , зареждащи знания, които остават следа в ежедневието.“, Силвия

„Благодаря за чудесното преживяване!!!  Научих истинския смисъл на думата медитация и нейното въздействие върху човека. Почувствах се пречистена и умиротворена.“, Елена

„Положителни емоции! Усетих себе си, свързах се със сърцето си. Изпитах спокойствие на курса „Изкуството на медитацията“. Благодаря за всичко.“, Милена

„Благодарение на този курс и знанието, което получих от него, успях да се докосна до тишината и покоя в ума си. Радвам се, че успях дори за 20 минути да „въдворя ред“ в това шумно място – умът ми. Благодаря на фондация „Изкуството да живееш“ !“, Веска

„Благодарен съм, че мога да присъствам на такова преживяване. Прекрасно усещане за свобода, равновесия, блаженство!“, Д.Д.

„Курсът „Изкуството на медитацията“ ми помогна да успокоя ума си, да бъда по уравновесена, по-търпелива, по-добра.“, Ирина

„Курсът на фондация „Изкуството да живееш“ ме научи как да медитирам. Да позволявам на мислите да дойдат и да преминат през мен. Да изчиствам мислите и преживяното през дена.“, Камен

