IMG_2797Фондация„Изкуството да живееш“  проведе своя курс „Програма за щастие“ за пореден път в град София, 2015 година. „Изкуството да живееш – Програма за щастие“ е програма за справяне със стреса и за подпомагане на развитието на пълния човешки потенциал с изключителни резултати.

Участниците в курса преживяха много емоции и научиха много новости за себе си. За нас техните емоции са изключително важни, а ето и какво споделиха с нас в края на своя курс „Програма за щастие“:

Курсът „Изкуството да живееш“ ми донесе чудесно преживявaне,изпълнено с открития за живота и нови надежди!“, Алекси Алексов , 66г.

Чудесен и вдъхновяващ курс е „Изкуството да живееш – Програма за щастие!“, Светлана Колева, 37г.

Курсът Изкуството да живееш беше най-хубавото,истинско и самоосъзнаващо ме изживяване!„, Натали Василева, 21г.

Курсът „Програма за щастие“ ми хареса.Бих посетил и други курсове на фондацията.„, Милко Янакиев, 38г.

Вдъхновяващо, завладяващо и одуховотворяващо изживяване беше курсът „Изкуството да живееш“ за мен! Истини и мъдрост за векове, събрани в няколко часа!„, Ралица Стефанова,  37г.

„Курсът „Изкуството да живееш“ за мен беше едно прекрасно, лично приключение, което изживях и споделих с едни непознати души, впоследствие превърнали се в много близки. Излизане извън зоната на комфорт по най-лекия и забавен начин!“, Таня Терзийска, 23г.IMG_2802

„Преживяването от курса „Програма за щастие“ ми помогна да осъзная важността и необходимостта от ежедневните и колективни усилия да подобрим средата на взаимоотношенията в света, който ни заобикаля!“, Яна Борисова, 33г.

