Много вдъхновяващи и зареждащи са преживяванията, които споделиха участниците от летния лагер YES!. Тази година той се проведе от 26-ти юли до 1-ви август в почивна база “Родопи“, Старозагорски минерални бани. Може сам да се убедиш от думите на тийнейджърите в ефекта от програмата по време на лагера YES!.

Лагерът YES!, организиран от фондация „Изкуството да живееш“дава възможност на младите участници да развият своите умения, да открият способности, за които не са подозирали и да се осмелят да мечтаят без граници. Да се борят за мечтите си и да знаят пътя, по който дори и най-невъзможните желания, стават от само себе си реалност. На лагера YES! участниците изживяха щастливи дни, защото бяха тук и сега, бяха зазимени за реалността, от която не спираха да се забавляват, както и да се поучават от постъпките си.

Споделяме ви още от техните преживявания:

Моето преживяване на лагера YES! беше прекрасно. Запознах се с много хора, които ми бяха като семейство за една седмица. Забавлявахме се заедно, лигавихме се, танцувахме, пяхме и най-важното бяхме усмихнати и радостни. На този лагер си припомнихме как да се смея от сърце, как да бъда винаги усмихнат и да не обръщам внимание на лошите неща. Това, че времето ни беше постоянно запълнено направи този лагер интересен и различен.„, Даниел, 17г., Свиленград

Знаете ли, дойдох с много негативизъм тук, без усмивка, без настроение, но не щеш ли всичко се преобърна с първото ми запознанство. Лия беше човекът, които ми върна усмивката. Както знаете върне ли се усмивката, всичко се осмисля. Дойде и радостта и оптимизма. Погледнах с други очи на този лагер. Всичко беше толкова забавно. И в един момент се появи и Ивана. Ех, тези приятели как променят всичко. Тъжно ми е, че се разделяме, но се надявам пак да се видим. А за лагера мога да кажа само едно- всичко беше на 100%. „, Елена, 17г., Кюстендил

11825882_893248367408842_8585907715511343775_n

Този лагер за мен беше хубаво преживяване, много нови запознанства. Хубави моменти.Аз мисля, че си изкарах добре и съм доволен, че научих много нови неща, нова техника и много полезна информация. Този лагер за мен беше едно истинско приключение.„, Боян, 13г., София

Първоначално бях много скептично настроена не само към лагера, но към йогата като цяло. Единствената причина да се съглася да дойда беше (и все още е), защото искам да се променя. Желая с цялото си сърце да започна да се приемам с всичките си недостатъци и да вярвам в себе си. Преди да дойда бях натрупала в себе си огромно количество отрицателна енергия и бях изгубила почти напълно вяра в себе си. НО СЕГА съм много щастлива, защото знам, че мога да се променя и мога да се преборя с всякакви препятствия. Никога няма да забравя наученото по време на лагера от „Изкуството да живееш“ и ОПРЕДЕЛЕНО ще се върна догодина!!!“Атанаска, 16г., Свиленград

На мен лагерът ми хареса, въпреки че не бях на 100% през цялото време. Хареса ми това, че всички се подкрепят и работят в екип като едно семейство. Хареса ми това, че се запознах с много нови хора и имах възможността да разговарям с всеки един от тях. Хареса ми това, че научих много нови неща, които могат да подобрят начина ми на живот. Надявам се с по-голямата част от хората в този лагер да се видим и на следващия.“, Изабела, 15г., София 

„Една седмица, изпълнена с най-страхотните преживявания, които не се забравят- това е лагерът, на който съм много щастлива, че бях част. Лагерът, който ми помогна да извадя всичко положително в мен, да счупя всякакви бариери, които съм си поставяла, лагерът, който ми помогна да бъда 100% себе си. Лагерът, на който с нетърпение очаквам да присъствам и другата година! Времето, което прекарах през тази седмица беше безценно, много вълнуващо и запомнящо се!“, Ивана, 16г., Търговище

„За трети път съм на лагера, но както винаги е много различно. Различни хора, различни интереси и способности. Всеки един от нас допринася за лагера, прави го забавен, различен и всеки един момент е урок за нас. Преживяването ми както винаги е невероятно. Имаше неща, през които трябваше да премина и с неща, които трябваше да се справя. Всичко беше уникално и много се зарадвах, когато се видях с приятели от предишните лагери.„, Жюлияна, 16г., Дулово

Леле, шестте дни  на лагера YES! изминаха страшно бързо! Това е едно от доказателствата, че си изкарахме страхотно. Надявам се да имам възможността да дойда отново. Създадохме нови приятелства, играхме, смяхме се, търсихме съкровището и едно е сигурно- останаха ни уникални спомени!„, Десислава, 16г., Търговище

Бях отпуснат на 100% през цялото време на лагера. Станах си приятел с уникални хора, които се надявам да са до мен и аз да съм до тях докрай. Мисля че давах всичко от себе си постоянно, не на 100%, а на 200%. Обожавах цялото преживяване като цяло. Всички тези игри, които играхме, цялата обстановка. Още по-добре беше, че рождения ми ден беше един от дните на лагера. Някои хора ми подариха толкова прекрасни неща, наистина от сърце. През цялото време се забавлявах. Сигурен съм, че не съм свалял усмивката от лицето си. Още по-хубавото беше това, че бяхме заедно с приятелката ми на този лагер. Искрено й благодаря, че ми покаа и ме доведе тук, защото, въпреки че бях скептичен преди да дойда, още от първия ден всичко ми беше на 6. Благодарен съм на всички, които дадоха 100% от себе си на лагера и които бяха до мен, които играха с мен, които ми се доверяваха, които бяха усмихнати и щастливи. Благодаря и на организаторите и асистентите също за тяхната работа и добронамереност към нас- лагерниците.“ , Емил, 17г., София

 11831722_893250700741942_7868951083942411159_n

Хареса ми това, че всички ще те подкрепят дори да направиш грешка. Хареса ми също, че научих нови интересни неща и се запознах с много симпатични хора. Хареса ми това, че всеки участваше в приготвянето на храната. Трябва да давам 100% във всичко, което правя, за да се забавлявам  наистина. „, Ирина, 15г., София

Лагерът YES! ми хареса много. Хареса ми йогата, която правехме всяка сутрин и ни зареждаше за целия ден. Хареса ми и факта, че бяхме събрани деца от цяла България и въпреки това се разбирахме сякаш се познаваме цял живот и дори сме близки приятели.“, Радост, 17г., Свиленград

„Лагерът тази година беше най-прекрасното и искрено място, на което някога съм била или ще бъда!“, Лилия, 16г., София 

Лагерът за мен беше едно приключение, което ще помня дълго и винаги ще разказвам. Разбрах, че няма значение материалното, лукса и всички глезотии, а са важни отношението към хората. Открих колко добронамерени са всички и, че бе такива приятели си загубен, видях хора, които ми помагат дори и да не ги познавам. Обичам ви!“Филип,16г., Кюстендил

Този лагер беше може би едно от най-хубавите ми преживявания. Радвам се,че се запознах с толкова много хора и се надявам и за напред да си останем приятели! Искрено благодаря на този лагер и създателите му затова, че съществува и обединява толкова много хора. Научих толкова много- като дихателна техника, упражнения, как да се отпусна и да бъда на 100%. Беше изключително приятен, як, готи и забавен лагер. Надявам се догодина отново да имаме възможността да дойда, да се видя отново със същите хора, а още и още други.“Георги, 15г., Дулово  

