IF

Фондацията „Изкуството да живееш“ проведе своя летен курс „Програма за щастие“ във Варна между 22 – 26 юли. Курсът цели да канализира положителното мислене и емоции на участниците, които от своя страна пожелаха да споделят своите преживявания пред теб.

Курсът „Програма за щастие“ доближава човек по-близо до неговото истинско аз, което се нуждае от повече щастие и което знае как да го постигне с лесни практически упражнения – дихателни техники, йога и медитация. Няколко минути на ден са способни да променят в коренно различна посока трудностите и натрупаните отговорности, които всеки от нас носи на гърба си.

Ето как може сам да се убедиш в ефективността на курса „Програма за щастие“:

Очаквах да е по-трудно, но ми е добре. Научих неща, които ми липсваха. От мен няма по-висока възраст, но се слях с групата. Ще продължа да се изкачвам по този склон все по- нагоре.

Валя Михова

Получих едно различно, много интересно и вълнуващо преживяване на курса Програма за щастие. Доволна съм, че направих още една крачка към процеса на търсенето си за себе си, за това каква е моята същност.

Радост от това, че открих време и за себе си, и много щастие, че срещнах  различни хора на курса Програма за щастие, всеки от които ме накара да погледна на живота от нов ъгъл.

Приятно ми е, че бях част от нещо напълно различно за мен и това със сигурност обогати моя живот.

Зоя

Курсът Програма за щастие е много зареждащ с енергия и положителни емоции. Попаднах в много  различна и интересна група, но най-голямата изненада за мен бе Ваня /учител/, как с лекота съумяваше да овладее хората в определени ситуации. С удоволствие бих повторила курса Програма за щастие.

Сани

624-400-shtastie-zhivot-zadovolstvo-more-skok

Този курс ми даде прекрасни преживявания, много усмивки, смях, положителни и готини нови запознанства. Получих и много уроци, станах по-спокойна, усмихвам се по-често. Една стъпка съм по-близо до така желания баланс в моя живот, благодарение на този курс Програма за щастие. Беше изключително полезен за мен. Благодаря!

Ивайла

Чувствах се чудесно с групата на курса Програма за щастие, усетих синхрона и екипната работа, всички са различни и уникални сами по себе си! Продължавам да преоткривам себе си всеки път. Благодаря на фондацията „Изкуството да живееш“!

Гюлназ

Курса се оказа място за различни приятности – освен основната тема, тук намерих много и интересни хора, различни и нови изживявания, усещания и информация.

Лидия

Много енергезиращ курс Програма за щастие с много позитивни участници. Помогнаха ми да се разширя и да обичам повече и повече.

Обичай всичко, което имаш, за да не ти се налага да мразиш всичко, което нямаш.

Иван

cb85bff6155621ea3858c4e4f202771e_big

В крайна сметка много ми хареса курса Програма за щастие, въпреки, че в началото бях раздвоена. Доволна съм че научих дихателни техники, които заедно с практикуване на йога, ще ми помогнат много. Така по-лесно ще се справям с предизвикателствата на живота.

Валя

Много съм благодарна да отворя още една врата към себе си.

Докоснах се до практика на курса Програма за щастие, която е лесна за прилагане и остава само нашето желание да работим  в тази посока, за да отваряме и следващите врати към опознаване на собстеното си АЗ. Щастието наистина е в нас! Благодаря!

Румяна    

