Снимка

През април тази година (02-о6) се проведе в Студентски град поредния интензивен и зареждащ курс „Изкуството да живееш – програма за щастие“ с водещи инструктори Лидия Въргулева и Теодора Иванова. Участниците бяха изключително заинтригувани, повечето, от които, са решени да продължат да практикуват йога и медитация и да посещават новите курсове на фондация „Изкуството да живееш“.

Разгръщане на сетивата, хармония и спокойствие на душата и тялото – толкова важни неща могат да се постигнат с лесни и приятни йога техники и медитиране. Всеки от участниците от курса „Изкуството да живееш – програма за щастие“ сподели своите преживявания и мисли. Ето как изглеждат те – за да се вдъхновиш и ти за малко повече изкуство в живота си!

Relax and restКурсът „Изкуството да живееш – програма за щастие“ ми даде нови хубави изживявания, върна ме към стари истини и мъдрости, разказа ми повече за йога, медитация, за мен, за хората около мен и за света. Курсът „Изкуството да живееш – програма за щастие“ може да предложи „здравословна храна“ за всички сетива.

Станимира Накова

Не знаех какво представлява курс „Изкуството да живееш – програма за щастие“, не знаех какво да очаквам, но съм удовлетворен от наученото и се надявам и вярвам, че придобитите умения ще ми помогнат да живея един Раздвам се, че се запознах и с много нови и различни хора. Курсът „Изкуството да живееш – програма за щастие“ бе забавен, емоционален и полезен! Благодаря!

Йордан Божилов

Много ми допаднаха практическите упражнения на курса „Изкуството да живееш – програма за щастие“ и възможността да срещна толкова позитивни и различни хора. Медитацията Аура беше невероятно изживяване. Това, което бих подобрила в курса „Изкуството да живееш – програма за щастие“, е теоретичната му част: така наречените опорни точки. Имаше теми, които според мен бяха разгледани повърхностно. Имаше и задачи, в които участвахме, а накрая не беше докрай разяснена целта им.

Не ми допадна и частта „5-те любими хора“ и безплатния семинар. Пучувствах „маркетингов натиск“. На тези, които знам, че ще им хареса курсът „Изкуството да живееш – програма за щастие“, така или иначе ще им го препоръчам. Благодаря на усилията на Лидия и Теди. 

Калина Желева

Беше много полезно. Очаквах малко повече йога и упражнения, но не скучах 🙂 Лидия и Теди са прекрасни и бяха много търпеливи и заредени с енергия. Благодаря ви!

Ана Халичева

7e11acd64623cada4592c32a5d7151f6_w960_h2048

Хареса ми курса „Изкуството да живееш – програма за щастие“, намалява стреса, усеща се, успокоява. Чувствам се по-спокоен и леко по-позитивен.
Когато правим странни упражнения, искам след това да науча защо, каква е целта, как работи.
Когато се дава философия, ми се струва много „изсипана“, без аргументи и в стил „щот така“.
Това не е моят начин на възприемане. Имам нужда от аргументи, логика, доказателства.
Не мисля, че ще правя практиките редовно, не са ми комфортни. Може би ще ги запазя като знание или за тежки ситуации.
Очаквах подобрение на здравето, но не усещам промяна. Емоционално съм по-спокоен, но физически – не.
Инструкторите много се стараят, личи си. Може да развиват още ораторски и лекторски умения, ще помогне.
7 нива на съществуване – не го разбирам, изглежда ми изсипано без аргументи и логика.

Светльо

Открих ви точно когато най-много се нуждаех от мъдростта, естествеността и позитивността ви. Блокирала от стрес, с проблемно здраве, дойдох като без сензори, усещания и приятна емоция. Благодаря ви момичета, че с такава любов ни предавате и учите на доброта, съхранение, толерантност, грижа и вяра.
Заредих се и се пречистих точно преди празниците, но не само от вредните отрови. Напълнихте дробовете не само с кислород, но и с любов 🙂 ❤ Благодаря ви!

анонимно

Върна ме на пътя, срещнах прекрасни хора, научих нови неща за себе си и за практиките. Изкефих се на новия център! Всичко ми дойде навреме! Теди и Лидка бяха прекрасни през цялото време!

изтеглен файл

Генчо Керезов

Научих се да се усмихвам, срещнах приятелска, позитивна среда. Инструкторите бяха мили. Всички са щастливи и излъчващи позитивна енергия. Научих се да се отпускам и да давам 100% любов. Преодолях притеснението. Благодаря ви!

Дороротея

