IMG_1432

На 30.01-03.02.2015 в София се проведе курсът „Шри Шри Йога“.Оснавната цел на този курс е хармонизиране на три нива – на тялото, ума и дишането.

 Курсът „Шри Шри Йога“  е изключително полезна програма, която е създадена от големия учител Шри Шри Рави Шанкар.  Един от най-важните елементи на курса е цялостното синхронизиране, наечено още Хата йога. То ти позволява да се развиеш едновременно телесно и духовно. И то единствено чрез правилното практикуване на няколко лесни и приятни упражнения.

Ще ти покажем някои от споделените преживявания от участниците в курса „Шри Шри Йога“:

Курсът „Шри Шри Йога“  беше вдъхновяващо изживяване, положително зареждане на тялото, духа и ума. Много полезни знания за положителен поглед над живота.

Иван Димитров, 26г.

Курсът „Шри Шри Йога“ ме върна в центъра ми. Донесе ми усмивка и се успокоих.

Анонимно

IMG_1421

За мен курсът „Шри Шри Йога“ се оказа неочаквано, забавно, осъзнато вече преживяване. Прекрасни лъчезарни учители, които предразполагаха участниците към много положителни емоции. Благодаря ви!

Виолета J, 25г.

Чувствам се заредена с енергия от курса „Шри Шри Йога“. Тялото ми е отпуснато, изчезнаха някои болки и скованост. Умът ми е бистър и бодър. Чувството за неспокойство изчезна. Заредена съм с нови сили, с които да посрещна следващия ден. Благодаря ви!

Христина, 25г.

В началото беше странно, но накрая с желание идвах. С много добри впечатления останах от организацията и инструкторите. Благодаря за преживяването!

Петър Загоров, 28г.

