Желанието е препятствие за медитацията. Ум, който е обсебен от желание, не може да медитира.

Фондация Изкуството да живееш проведе курс по Сахадж Самади медитация в град Хасково. Много усмивки грейнаха по лицата на участниците след като се научиха как да се справят с непрестанните желания и препятствия по пътя.

Умът ти е уморен, прегорял е от галопиране от едно желание към друго.

Просто се обърни назад и виж всички желания, които си постигнал – те дали ли са ти покой? Не! Те са създали още няколко желания. Желанията дали ли са ти удовлетворение? Не! Те само са ти дали повече надежда, че можеш да постигнеш повече/да имаш повече – и това те е повело на друго пътуване.

Така че ти си на въртележка. Това не е дори въртележка. Конете на въртележката не отиват никъде – но ти дават илюзията, че си пътувал километри и километри. Животът е бил такова пътешествие – където ти галопираш на твоите желания, но не достигаш до никъде.

Ето какво споделиха и някои от участниците в курса по медитация:

Във отлично състояние съм и много ми хареса курса. А учителят Константин Даргов беше върхът.

Севда Бузова

Много благодаря за знанията, които получих, за преживените моменти, чувствах се спокойна, балансирана и хармонична, изпълнена с любов към всички и всичко. Смятам че това, което съм търсила толкова време вече го намерих. Благодаря, благодаря, благодаря.

Милена Баланова

Впечатленията ми от курса :
* Хубави хора, търсещи подобрение;
* Страхотна мантра, даваща много Енергия;
* Готин Учител;
* Много усмивки по лицата на присъстващите;
* Забавлявах се !!

Радостин Русев

Карам за трети път курс „Изкуството на медитацията“ (веднъж с учител Райнер; втори път – със Станислав Джеймс) Сега курсът воден от Константин Даргов ми хареса с това че беше много практичнсо насочен и сбит и смятам, че така е много полезен за желаещите да медитират. Благодаря Косьо. С уважение,

Любомир Василев

Курса „Медитация“ най-после ми позволи да си обясня какво точно е медитацията, както и да усетя ползата от нейното практикуване. Много ми хареса начина на преподаване на Констнатин Даргов, достъпно и разбираемо достига знанието до обикновенните хора.

Катя Русева

Отдавна проявявам интерес към медитацията, но се оказа във времето че трябва да отида някъде и някой да ми повтори точно как става. Сама все не успявах. Искрено се надявам че с този курс това ми се случи. 

Зина Кирова

снимка Хасково март 2014 Сахадж Самадхи

