Курсът Изкуството на медитацията, воден от единствения български инструктор по медитация на фондация Изкуството да живееш Константин Драгов очарова аудиторията в Пловдив.

Изображение

Медитацията е универсална. Това е дар към човечеството, с който се достига духовно състояние на безкрайност, неограничено от идентичностите. Тя е единственото средство за завръщане към невинността.

Курсът Изкуството на медитацията е създаден от основателя на фондация Изкуството да живееш Шри Шри Рави Шанкар, който е личен учител на Константин Драгов.
Ето какво ни споделиха и самите участници след курса Изкуството на медитацията:

Курсът Изкуството на медитацията промени представата ми за медитацията. До момента смятах, че основата и е в това да се освободиш от всички мисли, както и, че това се постига с техника за концентрация на съзнанието в определена насока. Най-голямото предизвикателство пред мен е да се отпусна максимално и без усилие, защото до момента съм свикнала всичко, което правя да е с усилие.
Наталия

Преживях нов хоризонт отвъд думите, мислите, образите! Много Благодаря!
Славко Гюлев

За мен курса Изкуството на медитацията беше нещо съвсем ново и вълнуващо. В последно време имах лош сън и чувство на постоянно безпокойство, това за мен е необяснимо, защото аз съм съвсем друг човек.Това ме накара да пробвам нещо ново и не съжалявам. Днес сутринта медитирах, получи се и съм много щастлива от това.След това получих и спокойствие и прилив на енергия. Надявам се в бъдеще да се усъвършенствам  и да се чувствам все по-добре. Благодаря учителю!!!
Калина

От чисто философска гледна точка започнах курса Изкуството на медитацията без никакви очаквания – така бях научил от Изкуството да живееш част 1. И мисля, че съвсем закономерно получих това, което “не съм търсил“- практичен инструмент за зареждане с енергия, от който определено усетих полза. И преди съм усещал благотворен ефект от медитацията, но сега усещанията бяха много по ярки.
С уважение : Атанас Буканов

Това, което ми помогна курса Изкуството на медитацията е, че осъзнах как да избегна мислите по време на медитация. Благодарение на мантрата и на специфичната техника на медитиране се  „отцепвам“ лесно и ефективно.
Димитър Лулчев

Курсът Изкуството на медитацията пречиства, осъзнава, помага ни да подредим приоритетите си в живота. Помага да приемем настоящия момент такъв какъвто е, като старт за последваща промяна за себе си….Началото на едно пътуване, приключение.

Какво изпитах и какво преживях? Разтоварих ежедневието си. Стопирах динамиката, която имах в последно време. Замислих се за нещата, които имат значение. Така се почуствах по-спокойна и заредена с енергия. Като цяло забавих темпото, с което препусках дни на ред.

Курсът Изкуството на медитацията бе необходим за мен, за да придобия проста, но ефективна практика, която не изисква усилие и специална подготовка. Надявам се, че  благодарение на тази практика ще бъда по резултатна в ежедневието си и ще достигна до търсените истини.
Марияна Лулчева

Практиката ще покаже. Не трябва да се спира. Да бъде постоянна. Мислите намалят и успявам да се видя отстрани. Бог е любов.Ти си божествено начало. Бог е в теб. Ти си любов.
Марина

От такъв род курсове посещавам за първи път и съм силно впечатлена. Ще се възползвам от чутото и ще го използвам с благодарност. С тези знания ще мога да практикувам, да се отпускам и да се освобождавам от стреса, за да бъда по полезна в работата си, за близките си. С уважение.

Аз имах следните  усещания: в първия ден бях малко скептична дали съм на правилното място, въпреки това си казах, че няма нищо случайно. През втория ден бях тъжна, плаках, особено вечерта, но бях жива, щастлива. В третия ден осъзнах ползите, бях лека, не чувствах болки в тялото никъде вече. Чувствам се спокойна, в хармония, с много енергия и вътрешна сила. Ще продължа да практикувам, ще работя за да осъзнавам себе си и да помагам на другите хора и на семейството си.Радвам се, че съм част от тази хуманитарна мисия и с огромна БЛАГОДАРНОСТ И ЛЮБОВ посрещам бъдещето си.БЛАГОДАРЯ ВИ!
Зоя Иванова

За мен беше много полезно знание. Научих нови неща и обогатих натрупаното от курса част 1. Сега съм по мотивирана да практикувам всеки ден за справяне с натрупаните емоции, преживявания и стрес в ежедневието.Едно голямо благодаря!

Курсът Изкуството на медитацията беше страхотен и преживяването е невероятно. Смятам, че медитацията е много добра и те зарежда с много енергия. Всеки път е по дълбока и вълнуваща. С ежедневни практики ще се постигне много добър ефект.Щастлив съм, че изкарах този курс.

Това ми е трети курс Изкуството на медитацията, но по свой уникален и неповторим начин, както и всяка медитация става винаги на по-възвисено и по-недостъпен начин. Изживяването е друго- по-различно от вчера. Чуствам се по-позитивен, усмихнат и зареден с енергия, оптимизъм и ентусиазъм.

По време на курса Изкуството на медитацията сякаш времето спира!

Впечатленията ми от курса Изкуството на медитацията са много  добри. Чувствам се отпочинала, бодра и заредена с енергия. Съзнанието ми е кристално ясно. Имам сили да изпълня задачите , които ми предстоят. Осъзнавам нуждата от медитация в ежедневието си. Тя се оказва лек срещу стреса и напрежението в него. Медитацията е прост и достъпен начин за почивка. Понякога по-ефективен от съня. Благодарна съм, че научих тази техника.
С уважение: Н.Гюлева

Курсът Изкуството на медитацията ми изясни много неща за съзнанието и няколкото нива на съществуване на човека. Радвам се, че си изясних повечето неща за сънищата и получих мантра за медитация, чрез която да прекъсна понякога ненужния поток от повтарящи се мисли и по този начин да мога да си почина от ежедневието и да добия повече енергия за положително мислене. Благодарна съм, че научих много неща за здравословния начин на живот и бих изкарала и други курсове (Изкуството да живееш – програма за щастие) за усъвършенстване на дишането.
С уважение: Венета Терзийска

Промяната се крие в постоянството и търпението. Спокойствието те прави по-постоянен, по-уверен и по-търпелив. Невероятно е, но дори сме забравили какви точно сме били, когато сме били деца. Старая се да практикувам всеки ден от две години и успявам. Независимо от всичко винаги ми е намерено време за това. Невероятно е, но осъзнавам, че толкова много съм била отдалечена от това, което всъщност съм. Желанието ми е да продължа пътуването към  непринуденото, щастливо, ентусиазирано дете…Благодаря!
Галина

Благодарна съм, че дойдох на курса Изкуството на медитацията. Не мога да кажа със сигурност дали ще ме промени, но поне ми показа пътя по който да вървя за да стигна до желаната промяна. Курсът ме научи да обичам себе си, дано да се заобичам. Трябва да бъда постоянна, да бъда добра, да бъда търпелива, да бъда благодарна, но осъзнато, да не се оплаквам. Аз винаги съм се стремяла към това постижение, но се лутах, четях книги, но резултата винаги досега е бил краткотраен. Надявам се сега,когато виждам пътя и той е осветен, да вървя по него и да достигна до желаната промяна и тази промяна да доведе до промяна на отношението ми към околните и към света.

В курсът Изкуството на медитацията медитирах за първи път. Интересно ми беше доколко очакванията ми ще се припокрият с истинското преживяване. Не се надявах да постигна много още от началото, защото възприемах медитацията като нещо тайнствено и мистично и вярвах, че са необходими по-задълбочени познания, както и повече практика, за да има човек добра медитация. Когато чух мантрата си за първи път от собствената си уста, първото което си помислих беше, че не я казвам както трябва. Или накратко съмнявах се. Още при първата медитация обаче почуствах пълно спокойствие, каквото не бях постигала преди. Въпреки че бях спокойна обаче, след медитацията не бях прекалено отпусната, а по скоро заредена и което беше най-важното чувствах се някак си по-уверена и по-щастлива.
Милена Анастасова

След медитациата се почувствах отпочинал, както след сън и зареден с много положителна енергия. Всяка следваща медитация беше много по-дълбока от предишната. Мислите бяха по-спокойни, всеобхватни. В други случаи рядко насочвам мислите си към проблеми, които не са лично мои, а в медитациите през ума ми преминаха множество мисли за глобални проблеми. По време на курса се почуствах много спокоен и цялото напрежение, което ме изтощаваше изчезна.

Курсът Изкуството на медитацията преподава Сахадж Самади, безусилна и лесна за научаване медитативна техника с мантра, която позволява на ума по естествен начин да достигне състояние на дълбок покой. Когато умът утихне, той се освобождава от стресове и се връща в настоящия момент. Медитация Сахадж Самaди може да бъде научена в три сесии по два часа, след което може ежедневно да бъде практикувана самостоятелно навсякъде, било то, седейки у дома или във влака или самолета. Редовно медитиране обогатява както материалния, така и духовния аспект на живота.

Може да се запишете за следващ курс Изкуството на медитацията онлайн.

