В курса Изкуството да живееш, който се проведе през декември 2013г. участваха близо 15 учители от 142 училище в София. Вижте какво ни споделиха в края на курса.

Изображение

На курса Изкуството да живееш намерих нещо, което търся от много време. Извади ме от състояние, в което бях изпаднала и ми помогна да се справя сама да изляза от него. Даде ми надежда и вяра, че мога да се справя с моите преживявания.

Сашка

Невероятно преживяване. След курса Изкуството да живееш се почувствах много по-концентрирана и по-здрава. Започнах да се усмихвам повече. Хората от моето обкръжение също забелязват промяната.

Нели

След курса Изкуството да живееш се чувствам освежена с повече енергия и радост в душата. Придобих спокойствие и удовлетвореност.

Елизабет Бонева

Трудно ми е да започна, защото се чувствам прекалено добре след курса Изкуството да живееш, за да говоря каквото и да е. Владеят ме емоции като благодарност, радост, удовлетвореност и душевен комфорт. С една дума – щастие. Днес и сега – благодаря.

Еми Новакова

Чувствам се по-дейна и по-спокойна. За мен курса Изкуството да живееш беше нещо ново. Досега не съм се занимавала с такъв тип упражнения и медитация. Смятам, че това ми дава нова посока в живота. Благодаря!

Кети

Курсът Изкуството да живееш беше една много приятна изненада за мен. Не съм предполагала, че може да ми подейства толкова релаксиращо. Благодаря!

Наташа

Преживяването от курса Изкуството да живееш беше много приятно, успокояващо и релаксиращо. Създава усещане за контрол върху поведението, намалява забързаността и нетърпението, усещането за физическо леко и приятно раздвижване – “мускулна” и духовна радост.

За мен курса Изкуството да живееш беше много полезен. Вярвам, че ми подобри здравето. Благодаря!

Наталия Боянова

На курса Изкуството да живееш преживяхме приятни моменти в резултат от информацията, която получихме и практическите упражнения. Още след втория ден се почуствахме уравновесени и в хармония с околната среда.

В. Атанасова

Невероятно преживяване! Чувствам се по-енергична, по-здрава и много спокойна. Изчезна главоболието ми, с което започнах курса Изкуството да живееш. Почувствах по-голяма подвижност в ставите и мускулите си. С по-големия прилив на енергия денят ми минава леко и не усещам умора.

Силвия Йотова

На курса Изкуството да живееш си починах, отпуснах се и станах по-спокойна.

Светлана Жулева

Изкуството да живееш – програма за щастие (Изкуството на дишането) е изключително ефективна програма за справяне със стреса и развитие на пълния човешки потенциал. Уникална част от програмата е комплекс от йога позиции и дихателни техники, като сударшан крия, които напълно освобождават емоционален и физически стрес, носят спокойствие и жизненост на ума и тялото, подобряват концентрацията и паметта и подсилват имунната система.

Изкуството да живееш – програма за щастие се провежда в над 150 страни, като над 30 милиони души са преживели ползите от него.

Можеш да се запишеш на следващ курс Изкуството да живееш – програма за щастие.

