Летен лагер ART Excel – всички аспекти на детската личност – физически, умствен, емоционален и духовен – се усъвършенстват!

Програмата ART Excel (All Round Training in Excellence – Цялостно обучение в отличие) е специализирана за деца от 7 до 13 години. Летните лагери помагат на децата да се преборят с комплексите, да преодолеят стреса и да се отпуснат психически и физически чрез комплекс от интересни игри и упражнения, придружени от дихателни техники и отпускащи медитации. Програмата е изцяло насочена към естествените процеси на самоусъвършенстване, без присъствието на съревнование.

Целите на летните лагери са децата да открият нови творчески способности, да подобрят комуникативните си умения, да се научат да работят в екип, да подобрят паметта и концентрацията си.

Поредният летен лагер ART Excel заведе Изкуството да живееш и децата в Априлци, където те се насладиха на едно невероятно лятно приключение! Вижте какво споделиха с нас!

Росен – Харесаха ми плодовете. Научих бастрика, ом, различни игри, приказки, жужене като пчела, петте златни ключа. Чувствах се доста добре, играх с нови приятели, беше забавно на дискотеката. Катерих се на дърветата.

Мартин – Научих много нови неща на летния лагер на Изкуството да живееш. Упражнения, които да ми помогнат да си оправя проблемите. Научих и много мъдрости. Намерих много нови приятели. Игрите бяха с цел забавление и подобряване на умствените способности. Упражнението щастливото дишане ми подобри въображението. Ковашкия мях ми помогна да се отпусна. Научих петте златни ключа. Любимият ми е всеки ден по един нов приятел.

1016900_10151816581697975_177021426_n

Никол – На мен ми хареса дискотеката, защото пускаха силна музика. Хареса ми играта на шишето.

Стефания – През този лагер научих петте златни ключа. Докато си учих ключовете намирах много нови приятели. Всички те са добри и умни. Научих да не се срамувам толкова много.  Научих много игри, които мога да играя не само в лагера, а и с приятели. След този лагер се чувствам по сигурна в себе си. Тази несигурност, която имах играеше лошо в училище. С петте ключа аз съм по щастлива. Чувствам се по жизнена. Най хубаво беше търсенето на съкровището. Не го намерихме цялото, но въпреки това съм щастлива. Също ми хареса дискотеката. Научих се да медитирам. Научих се да се грижа по добре за себе си. Има страхотни инструктори. ЛАГЕРА Е СТРАХОТЕН.

Иван – Аз научих втория златен ключ – Усмихни се и се отпусни. Също да играя в отбор, как да релаксирам, да подавам първи ръка, когато загубя да не се дразня и нацупвам, а когато печеля да не се възгордявам много. Най много ми харесаха игрите, дискотеката и някои от децата, похода и търсенето на съкровището. Също много ми хареса песните с инструкторите на Изкуството да живееш.947260_523481734385509_1857742870_n

Лорина – Аз харесвам дискотеката. Харесвам музиката, танците с приятели. Забавляват ме игрите, разходка на доверие, бягане с доверие, рибари и рибки, с топка и имена, кръг на доверието. Харесвам местността, природата. Най много харесвам търсене на съкровище, защото станах медалист.

Александър – Харесаха ми петте златни ключа. Най много ми хареса: Всеки ден по един нов приятел! А тук се запознах с 30-38 нови приятели. Харесаха ми медалите, защото даваха по 2 точки бонус. Храната беше хубава и здравословна. Района на почивната база е голям и широк.

Йоана – Научих петте златни ключа. Като цяло много ми харесаха игрите. Научих нови упражнения и как да се справям в живота. А като преживяване беше ми много забавно и интересно. Харесаха ми песните, които пеехме, някак си се отпусках, когато ги пеех. Търсенето на съкровището беше готино, въпреки, че не спечелихме ние много се забавлявахме.1070032_523482474385435_2010816607_n

Иван – Научих щастливото дишане и как да се държа добре с хората. Научих много приказки. Научих кой всъщност е Шри Шри Рави Шанкар. Да не с есрамувам и да се сприятелявам с приятели. Как когато се ядосам да се успокоявам с медитирането. Научих да имам доверие на приятелите си и петте златни ключа. Всеки ден да намеря по един нов приятел. Първи подай ръка. Засмей се и се отпусни. Говори в настоящето. Бъди тук и сега.

Бетина – Този лагер е страхотен. Научих неща, които ще са ми полезни напред. Играем игри, в които трябва д амислим, да се доверяваме на приятелите ни и да не ни е страх от нищо. Всички игри ми харесаха. Научих доста нови неща като: кой е Шри Шри, петте златни ключа, как да медитирам и….. Храната ми хареса, беше здравословна. Хареса ми това, че не ядохме месо. Намерих нови приятели и е много забавно. За жалост утре си тръгваме!

Атанас – На лагера научих петте златни ключа и как да медитирам. Хареса ми дискотеката, бастрика, наградите, песните, храна, игрите, новите приятели, съкровището.

Виктор – Хареса ми дискотеката, наградите, игрите, храната, някои деца и йогата.1001025_524347537632262_1213185588_n

Огняна – Хареса  и наградите, дискотеката, игрите, децата, обстановката и наученото. Аз научих бастрика, щастливото дишане, нови игри, методи за медитация и петте златни ключа.

Лора  – Хареса ми партито, игрите, петте златни ключа, йогата, всичко.

