Фондация Изкуството да живееш продължава да работи неуморно, дори и в летните жеги и дъждове 🙂 В средата на месец юни – 17-21.06.2013 – се проведе курс Изкуството да живееш част 1 в Казанлък, който беше воден от чаровната инструкторка на Фондация Изкуството да живееш – Милена Митева. Ето какво ни споделиха участниците от долината на розите:

курс Изкуството да живееш част 1 Казанлък

  • Мария – Очарована съм. Почувствах се пречистена и духовно израстнала, по-сигурна в себе си, по-борбена…Доволна съм и много благодарна.
  • Ана Чудесно преживяване, което ще ми липсва.
  • НевенаДоволна съм от курса. Помогна ми много, за да науча да се справям със стреса в ежедневието, с отрицателните емоции, както и да увелича радостта от живота и да контактувам пълноценно с другите хора.
  • ТаняБлагодаря ти Миленка! Изключително полезни ми бяха и ще бъдат дихателните техники. По отношение на познанието – въпреки че знам и съм чела всички принципи, изпитах радост, че и други хора имат лесен достъп до тях и не е нужно дългото търсене, което се случи на мен.

 

курс Изкуството да живееш част 1 Казанлък

  • НинаКурсът беше за мен едно навременно събитие, което трябваше да се случи в моя живот, защото вярвам, че няма нищо случайно в нашия житейски път.
  • МагдаПреживяното беше невероятно! Идвах всеки ден изпълнена с много енергия и с голяма любов към курса! Беше ми много приятно, че се запознах с Миленка, която водеше курса прекрасно! С много уважение!
  • Божидара Осъзнатост. Почувствах се значима. Много ценни знания. Ще ги спазвам!!! Обичам те, Миленка! И….аз ти принадлежа!

курс Изкуството да живееш част 1 Казанлък

  • ЕкатеринаКурсът промени траекторията на живота ми. Преподреди приоритетите и ценностната ми система. Чувствам се истинска. Имам усещането, че живея истински и че долавям вкуса на живота. Радвам се на малките неща, заредена съм с ентусиазъм и любов. Обичам всеки миг от живота си! Миленка благодаря! Обичам те!

курс Изкуството да живееш част 1 Казанлък

Фондация Изкуството да живееш

http://www.artofliving.org/bg-bg

