Фондация Изкуството да живееш проведе курс Изкуството да живееш – част 1 в Добрич, който завърши преди няколко дни (курсът се проведе между 6-9 юни 2013). Предлагаме Ви да споделите преживяното от нашите участници чрез техните мили думи!

 

  • Много Ви благодаря, за мен беше истинско удоволствие да бъда участник в този курс. Показахте ми колко приятни и зареждащи може да са Йога-упражненията и съм очарована да науча колко лесни техники за медитация има. Всичко тук научено ще си практикувам у дома и ще се развивам. Също важно бе това, че с лекциите ме накарахте да се замисля сериозно върху основни житейски въпроси – за отговорността, щастието и др. Сега в края на курса мога да кажа, че през тези 4 дни: се събуждам с усмивка сутрин; по-енергична съм през целите дни; по-спокойна съм; дишам по друг(различен) начин.

Фондация Изкуството да живееш - курс Изкуството да живееш - част 1 в Добрич

  • Благодарение на курса се научих да спя по-спокойно и непробудно. Заредих се с положителна енергия и започнах да изчиствам негативнто от себе си. Направих много изводи за себе си, за подобряване живота ми по-нататък!
  • За мен той бе едно духовно израстване. Получих спокойствие. Усвоих неща, с които мога да си помогна, по моите проблеми.фондация изкуството да живееш проведе курс Изкуството да живееш - част 1 - Изкуството на дишането - в Добрич
  • Благодаря ти, Искрене! Аз за втори път съм на този курс, но изживяванията – за първи 🙂 ! Успях да релаксирам. Научих нови асани и други подробности! Много ми хареса медитацията с луната, слънцето и звездите! Благодаря, още веднъж!
  • Курса Изкуството на дишането много ми хареса. Научих нови неща, които не знаех и не бях се замисляла досега. Учителят Искрен ме накара да се замисля над това да не поемам много ангажименти в един и същи момент. С това имам проблем. В курса се запознах с много приятни, интересни хора и съм щастлива от това. Благодаря за прекрасното време!

 

Фондация Изкуството да живееш

http://www.artofliving.org/bg-bg

