Фондация Изкуството да живееш и Гуруджи /Шри шри Рави Шанкар/ ме вдъхновяват да живея живота си на 100%, постоянно повишавайки своята себеосъзнатост.

Image

За първи път изкарах основния курс, препоръчан от майка ми, началото на 2005 година и до сега съм преминала през почти всички курсове на фондация Изкуството да живееш по няколко пъти, дори преподавам основния курс Изкуството да живееш – част 1. От почти шест години практикувам редовно Сударшан крия, пранаями, йога упражнения и усещам ползите от тях в ежедневието си. През тези години се освободих от много вредни навици и ограничения, които ми пречеха да бъда самата себе си. Благодарение на Изкуството да живееш станах по уверена и по спокойна, изпълнена с ентусиазъм и любов, решена да допринасям за общество без стрес и насилие. Преди това мислех само за себе си и не бях напълно удовлетворена, въпреки че всичко изглеждаше прекрасно.  Освободих се от много страхове и бариери и съм благодарна, че съм свързана с това ценно знание. Всеки ден преоткривам своя потенциал,  радвайки се, че мога да помагам и на други да се чувстват добре.

Събитието на живота ми бе първата лична среща с моя учител Шри Шри Рави Шанкар през 2009 година точно на рождения ми ден, което  за мен е една голяма благословия. От тогава живота ми е един безкарен празник, изпълнен със смисъл и благодат.

Силно препоръчвам на всички да преживеят курсовете и техниките, които се преподават в Изкуството да живееш и да изпитат  ползите от тях. Ефекта от основния курс Изкуството да живееш – част 1 е трансформиращ и енергизиращ. След всеки курс виждам  ентусиазъм в очите на хората и безусловни усмивки на лицата им. Чувството на близост между тях се засилва и те се вдъхновяват да направят положителна промяна в света. Няма по-голямо удовлетворение от това да се чувстваш в хармония със себе си и другите, свободен от ограничения и полезен на обществото.

Ако все още не си го преживял направи си този безценен подарък.

Милена Митева, гр. Стара Загора

