borianaКурсът Изкуството да живееш е едно прекрасно преживяване, което е трудно да се изрази с думи. Аз изкарах курса преди 3 години. Бях изключително притеснителен човек, който трудно общува с непознати, а накрая на курса Изкуството да живееш – част 1 чувствах всички участници като близки приятели. От години преди това бях депресирана, животът ми не ме удовлетворяваше, въпреки, че имах всичко, което повечето хора искат. Започнах да правя почти всеки ден практиката, която се учи на курса. Станах по-жизнена и по-общителна. Отношенията ми с близките хора се подобриха, сякаш ги заразявах с ентусиазма и щастието си. Почти спрях да боледувам от вирусни заболявания, а преди се случваше често и без антибиотици не минаваше. Сега, ако се случи да се разболея – то е веднъж годишно и оздравявам по-бързо и без никакви лекарства. Започнах да водя много по-здравословен начин на живот. Хубаво ще е повече хора да усетят ползите от курсовете на фондация Изкуството да живееш.

Боряна Николова, инженер, гр. Кюстендил, 51 г.

